22 paź 2013

Recenzja z 2 odcinka, 2 sezonu !

Właśnie leci powtórka dzisiejszego odcinka. Jak wam się on podobał? Ja jestem pod dużym wrażeniem! Ten sezon zapowiada się bardzo ciekawie. Co sądzicie o nowych postaciach (Diego, Lara, Jackie, Marco i DJ. ) ? Moim zdaniem to nawet fajnie że doszły nowe osoby.
Z dzisiejszego odcinka wiemy już, że Studio 21 zmieniło nazwę na On Beat Studio ! Jak podoba się wam ta nazwa? Jak dla mnie jest bardzo fajna, lecz trudno będzie się do niej przyzwyczaić ;)
No i strasznie się cieszę że Fan znalazła swoją miłość-Marco. Jak dla was to pasują do siebie? Moim zdaniem bardzo ! 

Aha, no i oczywiście Jade knuje następny plan jak wrócić do Germana. Chce upodobnić się do jej byłej żony. Coś mi się wydaje że plan nie poskutkuje. ogólnie to jej nie lubię ale dzięki niej tworzy się nowy wątek. Ma niespotykany charakter co daje trochę uroku...
W tym odcinku można było zobaczyć dziwne zachowanie Beto w stosunki do Jackie. Wychodzi na to że się zakochał :D 
No i oczywiście Gregorio nie może sobie poradzić z faktem 'nie bycia nauczycielem studia' więc wkrada się do szkoły, chodzi w wentylatorach i obserwuje innych. Moim zdaniem jest po prostu dziwny hehe :D No ale jego postać w serialu dodaje też jakiegoś wątku. 
Fajnie też odbyło się karaoke, z resztą tak jak impreza na rozpoczęcie roku szkolnego. Zgadzacie się ze mną?
Ciekawi mnie co sądzicie o nowym uczniu DJ'u ? Polubiliście go? 
No i oczywiście Camila i Brodeway są nadal na siebie obrażeni. Niestety Ludmiła poradziła jej nie za dobre wyjście z sytuacji. Ah...ona się po tych wakacjach niestety ale nie zmieniła.
Podobają wam się nowe style ubioru, fryzury zmienione w 2 sezonie?Wyglądają nawet lepiej :)
Cały czas piszę o innych, a o Violetcie? Wreszcie ma u taty większe 'luzy' - może częściej wychodzić ale od razu się o nią zamartwia po opowiadaniu Olgi "jak byłam młodsza..." to sprawia że German biegnie natychmiast po Violettę co psuje całe wyjście :P No cóż...
Was też ciekawi z kim teraz będzie Violetta? Wróci do Leona? ( no przecież śpiewali razem na karaoke, przyszedł do niej-to co coś na pewno znaczy ) . Ale jest jeszcze Diego który na pewno nie odpuści.  Już nie mogę doczekać się następnych odcinków!  
Odpowiedzcie na pytania w komentarzach. Jestem ciekawa co wy o tym wszystkim sądzicie?  
Mam dla was jeszcze zdjęcia nowych osób które doszły do serialu.

Jackie


DJ 
( on będzie grał tylko przez około 9 odcinków, więc nie mam zdjęcia takiego jak reszta. Czyli oryginalnego z Violetty które ma każda z postaci. Dlatego jest takie z serialu:


Marco


Lara 


Diego


Którą z postaci polubiliście najbardziej? 

Ps. To był troszkę taki inny post niż zawsze. To taka recenzja odcinka. Opisałam go i ukazałam moje odczucia wraz z pytaniami dla was. Myślę że kiedyś coś takiego się jeszcze pojawi.
  Tylko napiszcie czy uważacie że takie coś jest przydatne? 

Wszystko piszcie w komentarzach. Chcę poznać wasze opinie na temat nowego sezonu, postaci no i ogólnie tego postu.

7 komentarzy: