19 maj 2013

Ciuchy,buty,biżuteria Violi 3

Hej nie wejdę w poniedziałek i wtorek dlatego dodaje tyle postów to już ostatni post.Dodam 3 edycje stylu Violi:

Ciuchy podobne do tego zdjęcia:




Dam komplet a później wymienię wszystkie rzeczy:

Ale superrrrr znalazłam spódnicę Violetty prawdziwą .Tylko bluzka nie pasuje ale innej nkie było :(

Spódnica Reserved:

mini

Bluzka:

bluzka

Buty

.

Mam już dużo ciuchów,które jak się je połączy to wyjdzie styl Violetty.Proszę komentujcię czy wam się podoba.

11 komentarzy:

  1. A gdzie kupic buty

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie balerinki możesz kupić w każdym sklepie z obuwiem.Poszukaj w CCC,Deihmanie itp.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie kupujesz takie ubrania ??

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ich nie kupuję.Po prostu szukam na internecie podobnych.

    Zapraszam do dalszego komentowania! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Aha , a nie wiesz gdzie można takie kupić ?? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie.Nie wiem gdzie można takie kupić.Jak się dowiem to dodam na bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oki to czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super stronka kocham Violette!!1

    OdpowiedzUsuń
  9. super stronka kocham Violette!!1

    OdpowiedzUsuń
  10. Ej gdzie to wszystko kupujesz jestem z krakowa

    OdpowiedzUsuń
  11. A moja mama powiedziala ze mi takie uszyje jak viola spiewala en mi mundo.


    Pozdrawiam wiki schleich

    OdpowiedzUsuń