13 cze 2013

Zdjęcia +rysunki

Cześć!Jednak dzisiaj weszłam.Wolę dodawać dużo postów póki mogę bo znów mi się komputer popsuje i nie będę dodawać :(

Teraz zdjęcia:

Zdjęcie: PARA: GRECIA FERNADEZ
ESPERO QUE TE GUSTE
CALIFICALO DEL 1 AL 10

SOLTINISTA

Zdjęcie: PARA: LUCIA DA LUZ 
ESPERO QUE TE GUSTE
CALIFICALO DEL 1 AL 10

SOLTINISTA

Zdjęcie: PARA: MARTUU NEPOLEONE
ESPERO QUE TE GUSTE
CALIFICALO DEL 1 AL 10

SOLTINISTA

Zdjęcie: PARA: MARTINA RIQUELME LABBE
ESPERO QUE TE GUSTE
CALIFICALO DEL 1 AL 10

SOLTINISTA

Zdjęcie: PARA: KATHERINE ANDREA RABANALES VASQUEZ
ESPERO QUE TE GUSTE
CALIFICALO DEL 1 AL 10

SOLTINISTA

Zdjęcie: PARA: NAHOMI GARCIA SANCHEZ
ESPERO QUE TE GUSTE
CALIFICALO DEL 1 AL 10

SOLTINISTA

Zdjęcie: PARA: GIME DE LA ROSA
ESPERO QUE TE GUSTE
CALIFICALO DEL 1 AL 10

SOLTINISTA

Zdjęcie: PARA: ARIADNA GABRIELA ANZOLA MONTILVA
ESPERO QUE TE GUSTE
CALIFICALO DEL 1 AL 10

SOLTINISTA

Zdjęcie: PARA: MIKY GOMACH
ESPERO QUE TE GUSTE
CALIFICALO DEL 1 AL 10

SOLTINISTA

Zdjęcie: ¿QUIEN QUIERE UNO ASII??

SOLTINISTA

I dodatkowo rysunki:

Zdjęcie: UNA ADMIRADORA DIBUJO ESTO PARA MARTINA

SOLTINISTA

5 komentarzy:

  1. Piekny post:)
    A rysunki po prostu BOSKIE!
    Wiki Miki;**

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie niestety nie mam takiego talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie narysowane mam podobne i też rysuje nie kłamie mam z plastyki 6 tylko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żeby mieć 6 z plastyki to wcale nie trzeba tylko pięknie rysować

      Usuń