8 lip 2014

Kolejna płyta już niedługo.!

3 sezon tuż, tuż. Pozostało tylko kilkanaście dni do premiery w Argentynie.! Zapowiedziano również, że album z piosenkami z trzeciego sezonu również ukaże się w lipcu. Znamy już kawałek piosenki " En Gira ", która będzie promować trzeci sezon ( czyli tak jak " En mi mundo " 1 sezon oraz " Hoy Somos Mas " 2 sezon ).  Przyjrzyjmy się zawartości nowej płyty. Piosenki - ich tekst oraz melodia - pozostają jeszcze tajemnicą. Już niedługo pewnie ją odkryjemy ;) A oto okładka nowej płyty :

Jak widzicie, płyta nosi nazwę " Gira mi canción ", czyli  " Trasa moją piosenką " . Na płycie znajduje się 13 utworów, czyli bardzo dobra liczba jeśli chodzi o porównanie z innymi sezonami. Na okładce widzimy główną bohaterkę, Violette. Poznajmy teraz zawartość tejże płyty.:

1.  En Gira - W trasie ( jest to ta promocyjna piosenka )
2. Amor en el Aire - Miłość w powietrzu
3. Supercreativa - Superkreatywna 
4. Encender Nuestra Luz - Rozpalać nasze światło 
5. Ser Quien Soy - Być kim jestem
6. Quiero - Chcę
7. Rescata mi Corazón - Ratuj moje serce
8. Aprendí a Decir Adiós - Nauczyłam się powiedzieć żegnaj ( piosenka, którą wykona Fran )
9. Descubrí - Odkryłem/ Odkryłam
10. Queen of the Dance Floor - Królowa parkietu
11. Underneath it All - Pod tym wszystkim ( to piosenka Martiny Stoessel )
12. A Mi Lado - Przy moim boku
13. Friends 'till the End - Przyjaciele do końca

Widzimy tu naprawdę sporo. Od trasy, po przyjaciół, miłość czy własne przemyślenia. 3 sezon zapowiada się naprawdę niesamowicie. Już nie mogę się go doczekać, a Wy.?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz