22 lip 2014

Pierwszy odcinek 3 sezonu Violetty

Jestem graficzką na tym blogu, ale jako, że widzę, że ten blog troszkę się sypię to chcę go troszkę poprawić, dlatego właśnie dodaje post...







Ogólnie dowiedziałam się tego wszystkiego z bloga: http://disneypolska3127.blogspot.com/2014/07/violetta-3.html#more i również Wam polecam tam wejść, bo jest kilka ciekawych informacji o Violetcie 3, ale przechodząc do sedna, wczoraj znalazłam filmik 30 minut 1 odcinka Violetta 3 i możecie go obejrzeć, ale niestety tylko po hiszpańsku, więc oto jest link i to wszystko co chciałam Wam napisać... Troszkę na pocieszenie i sprawa rozwiąże się z odejściem Głównych Założycielek Bloga Martyny (dawniej) i teraz Karoliny, co wiem z aska...

Ps. Proszę o mailowy kontakt ze mną pozostałe redaktorki tego bloga w sprawie szablonu i innych rzeczy związanych z tym blogiem, bo bardzo chętnie pomogę, aby ten blog się nie rozsypał... kkamila480@gmail.com
+ jako ja chciałabym polecić Wam mojego bloga... (aroundmoment.blogspot.com)

6 komentarzy:

  1. Hej, tutaj Ola, adminka.
    Ja na razie nic nie dodam, bo nie mam czasu, przepraszam:(
    Niestety o wyglądzie gadaj z Izą, bo ja na razie jeszcze nie mam do niektórych info dostępu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tutaj link, bo niestety nie mogłam dodać tego do posta, niedziałało
    wpiszcie sobie w googla (https://www.youtube.com/watch?v=3iprM6_5004)
    To ja kamila kowalska

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny post. Na moim drugim blogu są piosenki z 3 sezonu, może wpadniesz gdy będziesz miała czas.
    http://leonetta-te-quiero.blogspot.com/
    http://viola-y-ludmi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę ten blog się WALI , SYPIE i nie jest już POPULARNY wszystko przez zmiany w REDAKCJI i innych .
    Naprawdę nie wiem dlaczego JESZCZE ten blog FUNKCJONUJE i ktoś na niego WCHODZI

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie przez zmiany w redakcji,tylko przez wyjazdy;)
      Każda z Nas spędza wakacje gdzie indziej i nie zawsze ma czas na pisianie.Blo zaczyna znów normalnie funkcjonowac,bo przynajmniej ja wróciłam-Ola.Posty będą się pojawiac ewentualnie w przerwie 2 dni,więcej nie.

      Pozdrawiam:Ola!

      Usuń
  5. Niee czemu karolina i martyna musiały odejść teraz ten blog nie ma sensu bez ich twitcamuw ;c masakra

    OdpowiedzUsuń