9 paź 2014

Hola V-lovers! ♥♥

Cześć wszystkim!
Albo raczej hola V-lovers...
To jest mój post powitalny :) Bardzo sie cieszę, że zostalam przyjęta do redakcji tak wspanialego bloga ♥. Mam nadzieję, że moje posty będą Wam się podobać, i że często będziecie odwiedzać tego bloga ♡
To może teraz trochę o mnie:...
Mam na imię Karina, mam 12 lat (19.04.2002), pochodzę z Zamoscia. Kocham śpiewać i tańczyć, jeździć na rolkach, zajmować się dziećmi oraz rysować. Pasja Violetty, to również moja pasja. Moimi ulubionymi zwierzetami są koty i psy. Aktualnie zajmuje się moim kotem ★
Jestem w fandomach: V-lovers, Tinistas, Lodofanaticas, Ruggeristas, Diegofans, Jorgistas.
Kocham wszystkie piosenki z GMC oraz Ser Mejor i Codigo amistad. Lovciam też: Neustro Camino Podemos, Hoy somos mas, soy mi mejor momento, Algo se enciende, salta, Luz camara accion, Esto no puede terminar i como quieres.
Moja historia z serialem zaczela się z nudów. Później przerodzila się w ogromną pasje. 
Prawdopodobnie napisałam o tym co chciałam. Jeżeli macie jakieś pytania, piszcie śmiało w kom...

2 komentarze: