12 paź 2014

Tutaj nowa redaktorka!

Siemka!
Jestem Magda, ale wolę ksywkę Maddie. Mam 10 lat. Z początku miałam być tylko osobą od portali, ale jednak tutaj, do was trafiłam! :3 To był mój wybór. Zapraszam do rozwinięcia posta.
Tak, mam 10 lat. Urodziny mam 20 lipca. Wbrew pozorom, moją największą pasją są konie. Mam nawet o nich bloga, piszę opowiadania. Klik! Violetta jest na drugim miejscu. Bardziej od serialu lubię piosenki (Como quieres). Moją ulubioną, nie z Violetty, jest Impossible w wykonaniu Maddi Jane. Dotarłam tu całkiem z przypadku. Dobrze się uczę, mój ulubiony przedmiot to Przyroda. We wtorek, 14, startuję w konkursie szybowcowym "Smyki na start!". Mój ulubiony kolor to fioletowy, a film to Niezwyciężony Secretariat. Wiem bardzo dużo, lubię śpiewać, wymyślać układy taneczne, rysować. Mam laptopa. Chodzę do czwartej klasy szkoły podstawowej. To ja wymyśliłam wiewiórkę z rodu Mateuszów.
Więc, co tu dużo mówić,
                                      Witajcie w moim świecie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz