17 lip 2013

Który lepszy?

Znalazłam kilka zdjęć różnych pamiętników Violetty.W komentarzach piszcie,który wam się najbardziej podoba.Jeżeli dacie komentarz dostaniecie 2 komentarze na swoim blogu od nas ;)

Pamiętnik Violetty:




Pamiętnik Violetty z brokatowym kwiatkiem?



Pamiętnik Violetty z takim wystającym kwiatkiem?:



Oraz też taki z wystającym kwiatkiem i naklejką?:



Piszcie w komentarzach,który wam się najbardziej podoba i gdyby były wszystkie w Polsce jakiego byście kupili???


                                 


11 komentarzy:

  1. Mi ten ostatni najbardziej się podoba a wam???XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się też podoba ten ostatni ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi najbardziej sie podoba ten z wystającym kwiatkiem i taki bym kupiła ! ;*
    Zapraszam na mojego bloga ;D http://wszystkoovioletta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. mi też z tym wystającym kwiatkiem się podoba

    OdpowiedzUsuń
  5. mi też z wystającym kwiatkiem

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bym kupiła wszytskie!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bym kupiła 3 od góry! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja zamówiła sobie ten trzeci od góry

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdzie znalazłaś ten pamiętnik z wystającym kwiatkiem ? ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Możesz powiedzieć gdzie je znalazłaś ? Bardzo prosze.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja kupiję ten 3 od góry z wystającym kwiatkiem jest naładniejszy i najbardziej podobny :)

    OdpowiedzUsuń