30 lip 2013

Magazyn "Violetta prosto z ekranu"

Wyszedł nowy magazyn "Violetta Prosto z Ekranu" i co najlepsze jest on w Polsce!!!Kupicie sobie go???
Kosztuje 9.99 zł.



Pismo wydane w ekskluzywnym formacie to najlepszy prezent dla każdej fanki. 
W środku czasopisma znajduje się 10 mega plakatów XXXL! Dodatkowo rysunkowe wróżby i karty do wycięcia "flirt towarzyski", idealne na letnie spotkania z przyjaciółmi. Wśród plakatów również rozkładówka z kalendarzem, żeby rok z Violettą był udany. Każda czytelniczka może zaprosić bohaterów serialu do swoich pokoi. Udana zabawa gwarantowana.

W środku:



Karty "flirt towarzyski"







 





7 komentarzy:

  1. mama mi około 2 tygodnie temu kupiła :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno w jakiś dobrych kioskach

    OdpowiedzUsuń
  3. mi mama chyba w empiku kupiła, ale jest w realu, i w kioskach też

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam to ! Tam jest takie coś z Leonem i Tomasem , którego byś wybrała i trzeba zamalować odpowiednie serduszko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hejka ja to mam od kiedy to pierwszy raz było w kiosku

    OdpowiedzUsuń