8 maj 2014

Lodo znów bloguje!

Lodovica Comello znów bloguje!Dawno nic nie dodawała na bloga,więc bardzo się za nami stęskniła.Zapraszam do przeczytania wpisu naszej idolki!

Witam Przyjaciele ! Tęskniłam za wami W tych dniach ja robiłam  trochę z moimi rodzicami , którzy przyszli , abydotrzymać mi towarzystwa w Buenos.Główną działalnością naszych dni było JEŚĆW każdej chwiliw każdym miejscubez głodu lub z  głodem , w deszczu lub słońcu nic nie może nas powstrzymaćMięsosushi, pizza,mięsomeksykańskie jedzeniemięsosłodyczemięsokanapkimięsoRównież jedliśmy trochę „mięsa”. Aaaatak, mój tata w jedną noc (przysięgam) zjadł KROKODYLA : O jest rzeczywiście szczególna  rasa którą nazywany „Yacare„. No cóż, nie ma znaczenia, czy schifissimo samoLubił tow każdym razie. Ba  Dla ciekawskich, jak wygląda Yacare zdjęcie tutaj -



 Jednak między posiłkami inne rzeczy też  bardzo się podobały .Rzeczą, która mnie najbardziej ucieszyła jest to, że  z przyjemność zauważyłam, że moi rodzice są rozluźnieni , a wiesz dlaczego to  zauważyłemZ faktu, żeobudziliśmy się rano, o ósmej ! gotowi do szału! Poniedziałek akcja, DnizCórką się skończyłyBędę za nimi tęsknićmając ich blisko było błogosławieństwem :) Co od  reszty to wszystko okkipiąca wrzących wpogotowiu jest milion małych rzeczy, które będzie można ujawnić z szeroko otwartymi ustami, hihihiAlewszystko w swoim czasie, muszę skończyć doskonalić różne pomysłyNa razie przesyłam Ci Pozdrowienia i do zobaczenia następnym razem


Co sądzicie o wpisie Lodo? :D 

1 komentarz:

  1. Blog cudny!!!!SERIO ZNACIE SIĘ NA RZECZY :)
    Pozdrawiam ;pp
    Nadi$ ♥<3

    OdpowiedzUsuń