31 maj 2014

Spędź dzień dziecka z Violettą!

Pewnego dnia kiedy jechałam autem słuchałam radia.Było to jak się nie mylę radio Merkury czy coś w tym stylu.Nagle usłyszałam reklamę,która rozpoczynała się słowami "Kochasz Violettę?".Oczywiście pod głosiłam i dowiedziałam się czegoś bardzo ciekawego.Jest to niespodzianka dla V-lovers z Poznania!


Od razu jak przyjechałam do domu weszłam na stronę M1 w Poznaniu gdzie ma się odbyć jutrzejsze wydarzenie.Na samym początku powitała mnie duża reklama:


Po kliknięciu w tą reklamę dowiedzieliśmy się także,że podczas owego spotkania będzie taneczny konkurs,w którym możemy wygrać tableta!

Niestety nie można się już zgłaszać :c 

Ja nie pochodzę z Poznania,dlatego nie będę mogła napisać dla was relacji.Jeśli ktoś z was mieszka w Poznaniu i będzie na tym spotkaniu to bardzo byśmy prosiły aby nam przysłał kilka informacji i zdjęć na e-maila karolinamartyna123@gmail.com.To,że konkurs się zakończył 27 maja to nie znaczy,że nie możecie się tam pojawić.Może będą jeszcze jakieś konkursy,w których będziecie mogli wygrać coś z Violetty?A poza tym bardzo bym chciała obejrzeć występy polskich V-lovers,w których pokazują swoje talenty taneczne i wokalne.Przyjdziecie? 

1 komentarz: