11 maj 2014

Lucia Gil napisała książkę!

Znana z roli Leny,siostry Naty-Lucia Gil postanowiła napisać książkę!Jest o miłości,przyjaźni,celach oraz marzeniach.Jej początek brzmi: "Ośmiel się żyć swoimi marzeniami".Lucia ma 16 lat a już wydała własną płytę.wystąpiła w popularnym serialu oraz napisała swoją książkę!

Na okładce pisze: To są moje kolory,pomóż mi odnaleźć twoje.Książka nie jest autobiografią,tylko książką z radami do radzenia sobie w życiu,do motywacji itp.Z tyłu książki pisze:

Nie wiem czym jest szczęście.Kto wie? Ale sądzę,że coś podobnego musi ona przekazać pod kilkoma słowami: przyjaźń,samoocena,przemyślenia,odwaga.
skonfrontować swoje problemy i miłość.To jest moje pięć kolorów szczęścia 
Na osiągnięcie szczęścia nie istnieje żaden sposób.Każdy ma coś,czego szuka w otoczeniu: spojrzeń,ideałów,chwil...Także nie zrezygnowałbyś z wypróbowania tego.Nie zgodziłbyś się ani odrobinę.W tych kolorach.które mnie inspirują,odnajdziesz siebie.Wybrane są dla ciebie,abyś czytał tą książkę.Uczestnicz w niej,właśnie napisałam ją dla ciebie! 


Już za 3 dni,czyli 14 maja książka będzie miała swoją premierę!Cieszycie się?Chcielibyście ją przeczytać? 

2 komentarze: