1 cze 2014

Gify z tekstami!

Dawno już nie było gifów z tekstami prawda?Dziś postanowiłam je dodać i możecie obejrzeć najnowsze gify!

- nie wierze :c Jak on mógł mnie tak skrzywdzić



-teraz się zemszczę !!!


-Dostanie mu się!


-Nie boje się


-Tak??


-Ale się ruszacie!


-No choć,podejdź


-Zaraz przekroje tego ananasa ręką!


-Violetta zostaw!


-Przytulass <3


-Violetta upiekłam ci ciasto
-Fuuu idę to wyrzucić!


-ale na serio?


-Czegoś zapomniałam
sonmalisimosperobueno martina stoessel gif

-no weź!Nie uciekaj!
5f9ce4120024627851489497.gif

-Jest!Mam zasięg!
gg.gif

-Czemu jeszcze nie dostał zadnego sms!Wysłałam ich ze 100
facundo gambande y alba rico gif

-dlaczego?dlaczego wszystkie moje ulubione ciastka się sprzedały!


-Co?Podoba ci się Violetta?!


-Może.Ona jest taka ładna


-Słodziak


-Jestem kurczakiem!
violetta en vivo martina stoessel gif

-Już już podpisuje
martina stoessel tini stoessel gif

Podobają wam się?

6 komentarzy:

  1. Super bardzo mi się podobają ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne, rób takich więcej

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahahah , tak !! Najlepsze .
    : "No chodź podejdź tu " hahahah nie boje sie - taki? Hahah

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam na mój nowy blog: http://serialviolettadisney.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń