29 cze 2014

Nowe posty Lodo!

Lodovica ostatnio dodała nowe posty dotyczące piłki nożnej. :) Postanowiłam je dla was przetłumaczyć.Wiem,że mogą być jakieś błędy,więc was ostrzegam :) Tłumaczenie w rozwinięciu!





1.Został dodany 14 czerwca

Chcę powiedzieć wam o dziwnym zjawisku, które zdarza mi się co 4 lata. Chcę zobaczyć, czy ktoś ma jakieś wyjaśnienie, bo to jest naprawdę dziwne! Nigdy nie rozumiałam gry w piłkę nożną i nigdy nie zrozumiem. W mojej głowie koncepcja tej gry jest zestawiona z następującym opisem: garstka ludzi pracujących z piłką. Nie rozumiem, kiedy jest faul, nie rozumiem historii punktów lub małych znaków, nie znam zawodników, a gdy ktoś chce mi wyjaśnić czym jest karny! (Wiem, że tata mówił mi to milion razy, ale nigdy nie zrozumiałam, nie złość się!) Piłka nożna mnie nudzi, zawsze, przez cały rok (ojciec, nadal mnie kochasz?) ALE! Nie ma ale! A tu przedstawiam zjawisko: gdy nadejdą MISTRZOSTWA ŚWIATA... Ja zamieniam się w chuligana. Ja nie rozumiem nic więcej, jedyną rzeczą, która mnie interesuje, to obserwowanie gry i wygrana Włoch. Wszystko inne nie obchodzi mnie, nie ma sensu lub może poczekać! OCZY: Nadal nie wiem nic o tej grze, ale bez względu na to oglądam. Nagle mnie to fascynuje! Budzi się we mnie konkurencyjna i patriotyczna strona, a także chęć do dekoracji, wszystko wokół mnie musi być zielono-biało-czerwone! Maluję paznokcie z flagą i robię zabobonne rytuały przed meczami. Jeśli Włochy przegrają, zdarza się, że nie odzywam się dzień lub dwa, ale jeśli wygrają, życie jest wspaniałe i to wszystko ma sens!

Ktoś mi to wytłumaczy?

L.


Immagine

2. Został dodany wczoraj czyli 28 czerwca

TTeraz, kiedy Włochy odpadły z gry o Puchar Świata, powróciłam do trybu "nieinteresujemniepiłkanożna," rzeczywiście denerwuje mnie, gdy ktoś ogląda mecz!! Oglądacie mecze czy obrażacie się jeszcze tak jak ja? hihihi. Witajcie przyjaciele! Jak dużo czasu minęło! Co robicie? Ja jestem rozwalona na kanapie: jest cicha sobota po południu, po prostu zjadłam dwa kilogramy lodów czekoladowych i krążę w internecie, aby trochę odpocząć. Na Twitterze są szalone wpisy z meczu Kolumbia-Urugwaj, których oczywiście nie czytam. Kolumbia, Urugwaj gryzą w oczy...Nagrywanie Violetta3 nadal trwa, wkrótce zaczyna się trzeci sezon w Ameryce Łacińskiej, jestem szczęśliwa i nie mogę się doczekać, kiedy zobaczę nową Francescę! Nie będzie wiele nowości dla Was... Jednocześnie mam wiele trwających projektów, wszystko dzieję się bardzo, bardzo szybko: to są dni nowej muzyki, pisania i wodospadów pomysłów na koncerty w przyszłym roku... Jestem przerażona ilością rzeczy, którymi mogę zarządzać w tym samym czasie! Jestem wielozadaniowa :) Podnieś rękę, jeśli, tak jak ja, masz wiele rzeczy do zrobienia w tym czasie! A jeśli tak, to jakie? Powiedz mi wszystko, co się dzieje i nadal śledź mój mały, internetowy pamiętnik! Kocham was!
L<3
Immagine
Wy też tak macie,że jak odpadnie Polska lub jakiś wasz ulubiony kraj nie oglądacie już meczów i jesteście źli?Podobają wam się posty Dodo? 

2 komentarze:

  1. Lodo jest swietna!!! I chyba odrobine sie pomylilas - ptaki dodo wyginely×D nie no super post pozdrawiam<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem taka sama jak Lodo, tylko nie kraj a Piast Gliwice <3

    OdpowiedzUsuń