21 cze 2014

Poznajmy pierwszą piosenkę z 3 sezonu.!

3 sezon nadchodzi WIELKIMI krokami ku nam. Wiemy już trochę o nowych postaciach, niewiele o fabule, ale wiemy dość dużo rzeczy ogólnych, typu : Polka w obsadzie, nowe piosenki czy choreografie, nowe miłości, plany, kłótnie... Pamiętacie te wszystkie zwiatuny dotyczące 3 sezonu.? A szczególnie ten z nagrywaniem piosenek.? Jeśli tak, to na pewno dało się Wam usłyszeć piosenkę lecącą w tle... Otóż, dzisiaj kanał Disney Channel Latino wrzucił na Youtube 1,5 minutową część tej piosenki.! Nie jest ona w całości, teledysk jest dosyć fajny na razie, choć pewnie zastąpią go aktorzy w jego pełnej wersji ;) Przedstawiam Wam zarys nowej i pierwszej jak dotąd opublikowanej piosenki, której tytuł nosi nazwę EN GIRA.!



Jak widzimy jest bardzo związany z trasą koncertową. Otóż, sama piosenka jest właśnie w tej tematyce : podróż i trasa konertowa, towarzyszące tym wszystkim emocje. Jesteście ciekawi tesktu oraz jego znaczenia.? Napisałam go oraz przetłumaczyłam.

Oryginalny tekst:
Gira el mundo gira, quien lo puede parar
Un avion cada dia y viajar y viajar 
Giran las estrellas ya lo puedo sentir
Rayos y centellas todo quieren venir
Oh, oh, oh, Es las adrenalina del show
Oh, oh, oh, oh, oh...
Gira el mundo gira, esta es otra ciudad
Ya ves que los sueños se hacen realidad
Todo es diferente te quiero conocer
Vivir el presente querer es poder
Oh, oh, oh, Es adrenalina del show
Oh, oh, oh, oh, oh 
Gira mi cancion, en tu direccion
Somos el reflejo espejo de tu corazon
Gira mi cancion, en tu direccion
Somos el reflejo espejo de tu amor 
Oh, oh, oh, oh, oh, oh

Teraz pora na tłumaczenie:
Obraca świat się, nikt nie może go zatrzymać,
Samolot każdego dnia i podróżować,
Obracają gwiazdy się i już mogę to poczuć,
Płomienie i iskry, wszyscy chcą przyjść.
Oh, oh, oh, To adrenalina podczas show
Oh, oh, oh, oh, oh...
Obraca się świat, to jest inne miasto,
Już widzisz, że marzenia się spełniają,
Wszystko jest inne, chcę Ciebie poznać,
Życie w teraźniejszości, chcieć to móc,
Oh, oh, oh, To adrenalina podczas show
Oh, oh, oh, oh, oh...
Obraca się moja piosenka, w Twoim kierunku,
Jesteśmy lustrzanym odbiciem Twojego serca,
Obraca się moja piosenka, w Twoim kierunku,
Jesteśmy lustrzanym odbiciem Twojej miłości.
Oh, oh, oh, oh, oh...



Jak Wam się podoba nowa piosenka.? Czekacie na więcej.?

1 komentarz:

  1. Musze wam szczerze powiedzieć,że mi osobiście ta piosenka się nie podoba ,a ja uwielbiam Violette. Naprawdę nic specjalnego. :(

    OdpowiedzUsuń