6 cze 2014

✦Pożegnanie✦

Tytuł mówi sam za siebie...z przykrością informuję, że to mój ostatni post na blogu-pożegnalny. Postanowiłam odejść z redakcji. Nie chodzi o to że nie lubię już Tini, czy Violi, bo nadal będę oglądać ten serial. Ale o to że, ostatnio przez ciągłą szkołę, naukę i zawsze czymś zawalone dni zaniedbywałam bloga. Nie dodawałam postów regularnie i nie bywałam często na asku, facebooku i innych naszych stronkach tego typu. Po porostu było to wszystko już dla mnie uciążliwe. Za to wszystką pragnę was bardzo, bardzo mocno przeprosić. Wiem że dziewczyny nadrabiały te zaległości i się starały dodawać codziennie, co mi ,za nic się nie udawało. Bardzo chcę im jak najmocniej podziękować za współprace na blogu. Nigdy tego nie zapomnę...to było coś  takiego, czego nie wykasuje z mojej pamięci. To jak właśnie, założyłam razem z Karoliną tego bloga. 'Wychowałam' go, razem z nią od początku! Ale teraz muszę odejść. zostawiam go dziewczynom. Na pewno sobie poradzą i wierzę w to. Pewnie niedługo (jeśli będą chciały) zorganizują nowy nabór. Ja chciałabym wam -czytelnikom- bardzo mocno podziękować. Podziękować za wsparcie, za dawane komentarze, miłe słowa skierowane też do mnie,pochwały dla bloga, oraz za wejścia. Teraz patrząc na to wszystko jestem po prostu DUMNA. Nie wyobrażałam sobie że mogę coś takiego osiągnąć. Tak, szkoda mi tego wszystkiego zostawiać. Ale nie może tak dalej być. Nie nadążyłabym z tymi postami. Nie mam innego wyjścia. Rozmyślałam nad tą decyzją już od dawna. Ale nie mogę tak w nieskończoność. Więc wreszcie zabrałam się za tego posta, by wam to przekazać i co najważniejsze się pożegnać. Rozważałam też opcję żeby na rok szkolny (który niedługo, a nawet tylko za niecały miesiąc się Skończy i czego nie mogę się już doczekać jak pewnie wy też :D )zrobić sobie 'przerwę' z blogowaniem, a na wakacje wrócić. Ale tak, też nie może być. Bo we wakacje nie będę mieć już kompletnie czasu. Ciągle będę mieć wyjazdy. Nie znalazłabym dlatego znów czasu na bloga ;( Myślę że nie będę mocno żałować tej decyzji. Mam nadzieję że o mnie nie zapomnicie. Bo ja o was na pewno nie zapomnę !!<3 I pomyśleć że to mój ostatni post. Wiem, że może dla niektórych jest to wielkie rozczarowanie...ale tak już się stało. Naprawdę, to co przeżyłam blogując tutaj było czymś, czymś naprawdę super!Nadal pamiętam ten dzień kiedy razem z Karoliną męczyłyśmy się by założyć go i jakie byłyśmy ucieszone kiedy pojawił się na nim pierwszy post, albo pierwsze wejścia.
Życzę temu blogowi jak najwięcej wejść i pozostawiam go dziewczynom. One na pewno się nim dobrze zaopiekują i pewnie nawet nie odczujecie że mnie nie ma...
Jeszcze raz wam dziękuję za wszystko!Pora już na mnie. Nie pozostało mi nic innego ja się pożegnać.
To do widzenia !Trzymajcie się cieplutko i wchodźcie na bloga jak najczęściej. Ja też nieraz zaglądnę, sprawdzić co słychać :D Czeeeść :***
Martyna <3

12 komentarzy:

  1. Nie nie odchodź, wejdź na mojego bloga i zobacz że ty i tak masz lepszego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie !!! To najlepszy blog !!! A Martyna jest jego częścią !

    OdpowiedzUsuń
  3. Martyna! Ja przez ciebie ryczę! Nie płaczę tylko ryczę!!! nie rób mi tego błagam! Martyna proszę cię!!! :'(

    OdpowiedzUsuń
  4. ten blog bez ciebie, to juz nie ten sam blog, nie odchodz!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Proszę nie odchodź, proszę ... Bez ciebie to już nie to samo... :-(

    OdpowiedzUsuń
  6. NIE ODCHODŹ!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Martyna nie rób nam tego ///@KKoniszewska

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie rozumiem decyzji .
    Przecież to ty wychowałaś tego Bloga razem z Karoliną. Teraz pozwolisz ,żeby przepadło?
    Te wszystkie poty które tu wycisłaś , zostawisz bez nadziei że już na 100% nie wrócisz!??
    Tyle masz fanów , i zastawisz ich samych . a to sprawi że już nie będzie tak jak dawniej ;(

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteście naprawdę kochani <3 Nie myślałam że będziecie za mną tak tęsknić i coś w ogólne napiszecie...a tutaj...jejku! No szczerze to szkoda mi jest to zostawiać, rzeczywiście dużo włożyłam pracy w tego bloga...ale nawet jakbym została to nie będzie to samo, bo nie dodawałabym postów tyle, na ile potrzeba ;C Ale dziękuję wam za to wszystko !! Jesteście naj naj najkochansi na świecie. Ale jakaś tam mała, minimalna i maciupeńka nadzieja zawsze jest xD Już tęsknię ;****** //Martyna

    OdpowiedzUsuń
  10. A Martyna a wiesz co ? * wytyka jęzor a'la Miley * a ja też tęsknie . I wiesz co jeszcze ? Nigdy nie mów nigdy xD
    PS. Oglądałaś X-mena 2 ?

    OdpowiedzUsuń