17 paź 2013

Gify z myślami

Już dawno nie było gifów z myślami. Dzisiaj postanowiłam je dodać :)

CHOREOGRAFIA
Myśli Tni: ładny wymach, palec i bioderka !



Myśli Tini: A teraz W górę, na dół zarzut włosami !



Myśli Martiny: Ałaj, nie ciągnij tak !



Tini: Nienawidzę jak ktoś mnie czesze !



Mówi:Spokojnie wszystkim dam autografy !
Myśli: Ale mi się nie chce ! Muszę coś wymyślić...



Myśli Martiny : Ok, wymyśliłam! Zmywam się z tąd
Mówi: Idę, papa



Ludmiła: Widzisz lubią bardziej mnie!
Violetta: Nie prawda bo mnie!



Ludmiła myśli : O nie! Violetta mnie goni !



Myśli Violetty : Gdzie jest ta Ludmiła?! Muszę ją dorwać ~!



Tak robi krowa :
Violetta: Muuuu, muuuu. muu


Myśli Martiny: Ok teraz to muszę wbić tego gola !



Martina myśli :Ta-dam ! Wbiłam :D
Mówi: Gooooll!



Myśli Diego: haha Tini śpi. Sprawdzę czy ma miód w uszach !
Tni: Diego ! Weź to łapsko !



Hahaha ten ostatni gif jest chyba najśmieszniejszy :D . Waszym zdaniem jakie są najlepsze?
Podobają się ? 

2 komentarze: