20 paź 2013

Rozrywka dla czytelnika !

W tym poście znajdziecie samą rozrywkę :) Takie posty będę dodawała raz w tygodniu. Większość tych zagadek i pytań tworzyłam sama. Proszę więc o ich nie kopiowanie! Zajęło mi to dużo czasu, a robię to wyłącznie dla naszego bloga i dla was-czytelników! Dlatego byłoby to nie w porządku jak by moją pracę ktoś wykorzystał do swoich celów( np. do swojego bloga).
Znajdziecie tu : różne quizy, zagadki, zdjęcia, testy itp. Pomyślałam że nowy rodzaj postów się przyda. Wszystkie wyniki jakie wam wyszły lub co zaznaczyliście albo wybraliście piszcie w komentarzach i podzielcie się nimi z nami! Z chęcią je przeczytam. Ułatwiłam pisanie bo możecie napisać numer i przy nim odpowiedź.
Mam nadzieję że wam się spodoba !

1. Który styl pasuje do ciebie najbardziej?
=--Zdjęcie: Ally, Jessie czy Violetta - styl której z nich najbardziej pasuje do Ciebie?

2. W którym stroju Violetta wygląda najlepiej?
Zdjęcie: W którym stroju Violetta wygląda najlepiej? Nie zapomnijcie o nowych odcinkach serialu już od jutra!
3. Do kogo jesteś najbardziej podobna/ny

Zdjęcie: Do którego bohatera z serialu "Violetta" jesteś najbardziej podobny?
4. Sprawdź kim jesteś (jaką literą zaczyna się twoje imię?)

5. Jaka piosenka najbardziej ci się podoba?

6. Pytanie :
Od jakiej piosenki z serialu utworzył się skrót :
"NMM"
7. Kto się ukrył za skrawkami pamiętnika ?


Jak wam podoba się 'rozrywka dla czytelnika'?
Jeśli chcecie swoje odpowiedzi piszcie w komentarzach :) 

9 komentarzy:

  1. 1.1,2.a, 3.2,4.gregorio 5. te creo, 6. nel mio mondo,mercedes, diego, martina
    nazywam sie olga rozynek

    OdpowiedzUsuń
  2. 1- 2
    2-b
    3-2
    4-Esmeralda
    5-Voy porti
    6- Nel mino mondo
    7-Marcedes, Martina, Diego.
    Natalia T.

    OdpowiedzUsuń
  3. 1-3
    2-c
    3-2
    Ł-Luca
    En mi munndo
    Nel mino mondo
    Mercedes , DIego i oczywiście Tni

    OdpowiedzUsuń
  4. najbardziej do mnie pasuje strój violetty kocham spódnice, Violetta strój c najlepszy, jestem podobna do camili bo lubie się wadzić, M-marta Angie,

    OdpowiedzUsuń
  5. 1-3
    2-C
    3-2
    4-J
    5-EN MI MUNDO
    6-en mi mundo po wlosku czyli nel mino mondo
    7-mechi,diego i tini
    julia

    OdpowiedzUsuń
  6. 1.1
    2.b
    3.5
    4.Esmeralda
    5.Junto a ti
    6.Nel mino mondo
    7.Mechi,Diego i Tini
    Nati

    OdpowiedzUsuń
  7. 1.3
    2.C
    3.2
    4.Nati
    5.Tienes Todo
    6.Nel mio mondo
    7.Diego, Mechi i Tini <33
    Julica :33

    OdpowiedzUsuń
  8. 1.3
    2.c
    3 2
    4 nati
    5 Dile que si
    6 Jorge Blanco , Mercedes Lambre i Martina Stossel

    OdpowiedzUsuń