27 paź 2013

Pobyt w Brazylii



BRAZYLIA!
Ten post będzie dotyczył całego pobytu ekipy Violetty w Brazylii. W poprzednim ~poście~ o konferencji w Brazylii napisałam że to nie są oczywiście wszystkie zdjęcia. Teraz znalazłam ich o wiele więcej ! Również odbyło się tam 'Violetta En Vivo'.
Od razu was uprzedzam że będzie on naprawdę długi. Zajęło mi dużo czasu jego napisanie ale mam nadzieję że wam się spodoba i dużo się dowiecie. W tym również dodam filmiki z pobytu.
*Po prawo zamieściłam zdjęcie Brazylii- tam właśnie była ekipa Violetty. 

Miłego czytania :)


Może zaczniemy od filmiku-przyjazd do Brazylii


Konferencja prasowa:







Bezpośredni odnośnik do obrazka

Martina z Samuelem przed udaniem się na konferencji prasowej w Brazylii













A to zdjęcia z przygotowań i zza kulis przed konferencją :







Teraz filmik z Konferencji prasowej. Jest to tylko taki skrawek całości

 LINK

Ekipa w ramach odpoczynku poszła zobaczyć "Króla Leona" :D Zrobili sobie nawet zdjęcie:

Wczoraj cast of Violetta poszliśmy zobaczyć "Król Leon" w Brazylii

To zdjęcia z próby przed En Vivo

Martina próby na koncert dziś w Brazylii.

Mam teraz dla was filmik z En Vivo oczywiście w Brazylii. Moim zdaniem jest bardzo fajny! 
Najpierw przygotowania i spotkania z fanami, a później rozpoczęcie się całego występu!


A tutaj mam dla was samo zakończenie trwające jedynie 14 sekund :D Miło zobaczyć Martinę obsypaną i trzymającą stertę plakatów od fanów we fladze Brazylii. 

Przy okazji-podobała wam się kreacja Martiny?

3 komentarze:

  1. ;D Swietnie// Kasiozerek
    <3

    OdpowiedzUsuń
  2. super
    fajne zdjęcia
    zapraszam
    kto-zna-violette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest poprostu super blog!!!ten post jest swietny :-* . Olaa

      Usuń