14 paź 2013

Martina Stoessel-jej sekrety od A do Z

Jakoś w wakacje obiecałam,że dodam artykuł z gazety Bravo o Martinie Stoessel. Niestety nie mogłam znaleźć gazety i przed chwilą ją znalazłam :D Proszę:

A) Argentyna-To w tym kraju 21 marce 1997 roku przyszła na świat śliczna aktorka i piosenkarka-Martina Stoessel

B) Buldog-Martina ma szczeniaczka tej rasy.Ciekawe czy zabiera go ze sobą na plan zdjęciowy serialu "Violetta".Z pewnością mógłby ją rozpraszać ;)

C) Chłopcy-Ideał Martyny powinien być zabawny i wysportowany.Nie jest ważne czy będzie brunetem czy blondynem-tłumaczy

D)Dzieciństwo-Kiedy była mała,wszyscy mówili na nią Tini.To zdrobnienie od imienia Martina.Do dziś chętnie go używa m.in na swoim twitterze

E) Edukacja-Rodzice pilnują,żeby Martinie nie uderzyła woda sodowa do głowy.Zanim zaczęła grać w serialu,ojciec postanowił jej warunek:najpierw szkoła,potem kariera

F) Francisco-tak ma na imię ukochany brat Matiny. Chociażby ze zdjęć,które aktorka wrzuca do sieci,można wyczytać,że są idealnym rodzeństwem

G) Gitara-To jeden z ulubionych instrumentów nastolatki Martiny Stoessel.Chociaż zaczęła grać na gitarze całkiem niedawno szybko robi postępy.Mamy nadzieję,że na YouTube pochwali się nowymi poznanymi akordami

H) Hobby-Oprócz śpiewu i tańca ma jeszcze jedno...-To portale społecznościowe!Uwielbiam siedzieć przed komputerem-mówi Martina.Potwierdzamy-co chwilę daje nowe zdjęcia na twittera i facebooka

I)Idole w TV-W wolnych chwilach Martina chętnie siada przed telewizorem i ogląda serial- "Plotkara"

J) Jedzenie-Aktorka uwielbia sushi!Jedzenie pałeczkami nie sprawia jej najmniejszego problemu.Ciekawe czy sama potrafi skręcić taką potrawę.Chętnie byśmy spróbowali. ;)

K)Kariera-kiedy Martina miała zaledwie 8 lat,zaczęła występować na scenie i chodziła na lekcje gry na pianinie oraz śpiewu.Teraz jej celem jest zostać sławną piosenkarką.

L)Listy-Stara się odpisywać na różne korespondencje.które dostaje od swoich fanów-Mają szczęście,że lubię siedzieć przed komputerem-żartuje Martina.

M) Miłość-Serialowa Martina jest rozdarta między dwoma chłopakami.A Martina?-Teraz jestem singielką.Nie mam czasu na miłość-tłumaczy Martina

N)Nagroda-Mimo młodego wieku odniosła już dużo sukcesów

O) Ojciec-Mój tata jest prezenterem telewizyjnym i to dzięki niemu rozpoczęła się moja współpraca z Dieny Channel.To on powiedział mi o castingu do serialu.Dzięki niemu mam pracę-opowiada

P) Perfumy-Jej ulubiony zapach to Hypnotic Poison Diora.W jej torebce nigdy nie może zabraknąć tych perfum!

R)Rihanna-To jedna z ulubionych piosenkarek Martiny.Oprócz RiRi słucha także Justina Biebera i Miley Cyrus

S)Sława-stara się podchodzić do niej na luzie.Zachowuje się naturalnie.Jedyna różnica polega na tym,że teraz rozdaje autografy.

Ś) śpiewanie-Violetta jeszcze nie odkryła tego,że po mamie odziedziczyła piękny głos.Natomiast prywatnie Martina zdaję sobie sprawę ze swojego talentu.

T) Talenty-Prawdziwa z niej szczęściara.Tańczy,śpiewa,gra na instrumentach i do tego jeszcze...maluje!Takim zdjęciem chwiali się na jednym z portali społecznościowych

U) Ubrania-W szafie nie może zabraknąć dżinsów i luźnych,kolorowych koszulek:Mój styl jest prosty.W ciuchach musi być przede wszystkim wygodnie.Wygląda na to,że w przeciwieństwie do serialowej Violetty woli unikać słodkich sukienek.

V) Violetta-postać w którą Martina wciela się w serialu,jest do niej bardzo podobna.Obie jesteśmy wrażliwe i pełne entuzjazmu do wszystkiego,co robimy.Kocham sztukę,muzykę i śpiewanie.Ponadto uwielbiam spędzać czas ze swoimi przyjaciółmi,tak jak Violetta -mówi

W) Wyjazdy-Marzy o dalekich podróżach.Chciałaby kiedyś zamieszkać w Nowym Jorku!

Y)YouTube-Chcesz sprawdzić jak brzmi głos Martiny?To proste!Wpisz jej nazwisko na YouTube!

Z)Znajomi-Są dla Martiny bardzo ważni.Dba o to by ludzie dobrze czuli się w jej towarzystwie i wie jak rozwiązywać konflikty między przyjaciółmi!

Źródło:gazeta Bravo

Myślę,że się podobało.Bardzo się nad tym namęczyłam :D

38 komentarzy:

  1. W f jest błąd ma być Martiny na nie Matiny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeju jaki szczegol!!! Odczep sie...

      Usuń
    2. Kiedy dasz post z rodzinką ? ;)
      Nati

      Usuń
    3. tini proste ze si podobalo moim marzeniem jest ciebie spotkać

      Usuń
  2. Ej a wiecie jaki email ma Martina?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno jest to martiistoessel@hotmail.com ale nie wiem czy to prawda.

      Usuń
  3. Fajne,cieszę się,że mogłam to poczytać.Martina jest naprawdę SUPEROWA!

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne naprawde doceniam twoja prace kazdemu zdazy sie blad ortograficzny ale jesli bys miala czas to dopisz cos jeszcze bo naprawde wierze w ciebie

    OdpowiedzUsuń
  5. Male dzieciaki wiem ze jestescie male.

    OdpowiedzUsuń
  6. Male dzieciaki wiem ze jestescie male.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurde violetta jest dla malych dzieci ja z moja siostra smiejemy sie z Tego I na violi koncert

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To czemu wchodzisz na tego bloga???

      Usuń
    2. Jesteś głupia violetta jest dla dużych dzieci

      Usuń
  8. Male dzieciaki wiem ze jestescie male.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ogarnijcie się kto, lubi Violettę to niech lubi. Wy nie musicie się z tych ludzi nabijać, sama jestem fanką Martiny. A sam artykuł pomijając błędy był ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Alicja poco wchodzisz na tego bloga skoro nie lubisz violetty chcesz tylko zaimponować nam, że jesteś taka dojrzała a tak naprawde masz puder w głowie i ogarnij się.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super blog:) Nie mogę się doczekać kiedy będzie kolejny.

    OdpowiedzUsuń
  12. Niemoge się doczekać 3 sezonu serialu Violetta

    OdpowiedzUsuń
  13. Martina jestem twoją największą fankom mam na imie Anita Piątek i mam 8 lat zawsze chciałam cie zobaczyć na żywo jak to przeczytasz to otpisz prorze Twoja największa fanka

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham cie Martina Stoles uwielbiam serial Violetta a najbardziej ciebie bo jesteś pewna siebie taka otwarta chce brać z ciebie przykład

    OdpowiedzUsuń
  15. A znacie prawdziwy e-mail do Tini?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja znalazłam na jej tweeterze i napisałam :)

      Usuń
    2. To podaj prosze :)

      Usuń
  16. Jestem Tinistas I Jorgistas nie pozwolę ich poniżać V-lovers razem.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam pytanko sprawdziłabyś może gdzie mieszka Tini na jakiej ulicy w jakim mieście i jaki ma numer domu ? Prosze to pilne!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. A w jakim Regionie mieszka Tini Bądź jaki ma kod pocztowy ?

    OdpowiedzUsuń
  19. jaki ma Martina Stoessel e-mail

    OdpowiedzUsuń
  20. po pierwsze większość z tych danych jest nie prawdziwa w bravo nie piszą o prawdziwych żeczach i nie przeprowadzają żadnych prawdziwych wywiadów wiem to bo raz do gazetki wrzucili niby wywiad z martiną napisali że wie że jest chuda ale i tak chce się odchudzać a to nie prawda Martina je bardzo dużo i to że jest chyda zawdzięcza genom .A gdzie niby ten adres!!!!!!!!!!! nigdy już nie wejde na tego głupiego fałszywego bloga!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. i martina ma chłopaka przystojnego Petra!!!!!!!!!!! jakbyś tych wszystkich zdięć na necie nie widziała!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. martina y dame tu dirección de correo electronico?
    Ese soy yo que soy tu gran fan de Agosto en tu wiekim rendimiento

    OdpowiedzUsuń
  23. Tini mieszka w San Isidro
    Mam jej Pełen adres, ale nie mogę wam go podać
    przykro mi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem że mieszka w San Isidro... Ale znam tylkonr. domu z jednegozdj. :( No icodziennie chodzę po ulicach w mapy google xD Może kiedyś znajde:(

      Usuń
  24. potrzebuje adres do martiny tzn. Violetty

    OdpowiedzUsuń
  25. podajcie adres tini chce wysłać list

    OdpowiedzUsuń
  26. Napisz następnym razem adres Martiny Stoessel!

    OdpowiedzUsuń