16 paź 2013

Gify z tekstami+2 zdjęcia

Dawno ich nie było co nie???


i później pójdziesz ze mną na zakupy i do kosmetyczki i będzie ok



Jak sobie życzysz :D
Po chwili:
Dziewczyny mają coś z głową


Violetta:No i co podobało ci się?
Leon:Tak,odprowadzić cię do domu?


Myślałam,że jeszcze zabierzesz mnie do restauracji?


Co?


Hej!!


Dziś ta impreza??
O tak!


hahahahahah mam zaproszenie na impreze!


Denerwuje się


Aż mnie ciarki przeszły


bawimy się!


No ale mnie wszyscy kochają!



No i zdrówko!


Znam taki dobry kawał!



łiiiiiiii!


+znalazłam dwa dziwne zdjęcia

1.dwie Ludmiły?!


2.Leon jako książe :D



8 komentarzy:

  1. Ta po lewej to Ludmila
    Nati

    OdpowiedzUsuń
  2. zapraszam do mnie violetta-camila.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Martyna pytałaś mnie przy quizie czy mam bloga - jeszcze bloga nie mam ale już zakładam

    nazywam się Izabea Bełz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jak zakładasz...to podaj link do niego :)

      Usuń
    2. http://izabelavioletta01.bloa.pl mój blog w trakcie aranżacji

      Usuń
    3. mój blog może będzie już dostępny w następnym tygodniu

      Usuń
  4. Dlaczego na violettę w kinie nie można rezerwować biletów? :'( (kino femina)

    OdpowiedzUsuń