15 paź 2013

Sesja zdjęciowa Clary

Clara Alonso wzięła udział w letniej sesji zdjęciowej Miux Shoes* (letnia dlatego że w Argentynie jest obecnie lato)

*Miux Shoes - jest jedną z najlepszych marek obuwniczych m.in we Włoszech. Firma została założona przez rodzeństwo w 1972r. również we Włoszech. Skoro tak dobra marka marka to ceny są też nie małe. 
Znalazłam też dla was stronę internetową z tymi butami : *stronka*

Clara moim zdaniem wyszła na nich przepięknie. Wygląda o wiele młodziej niż np. w odcinkach "Violetty". Dobrze czuje się przed aparatem i uwielbia pozować do zdjęć !

Tutaj zdjęcia z sesji zdjęciowej :












  

 



  

  

4 komentarze:

  1. Zdjęcie 4 od końca CUDO

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też to przypadło do gustu.
      Jest PIĘKNE!!!!!!!!!!!!!!!!

      Usuń
  2. Martyna co do quiz-u to jestem zaskoczona a i pytałaś mnie czy mam bloga - jestem w trakcie zakładania

    OdpowiedzUsuń