6 gru 2013

Any fani Martiny Stoessel!!!

Ostatnio napotkałam się na bardzo dużo stron na nk,facebooku i blogów o nazwie "Anty fani Martiny Stoessel","Anty fani Violetty" itp.To jakie ludzie rzeczy tam piszą są nie z tego świata.Dodają zdjęcia przerobione,te na któych Martina źle wyszła oraz piszą,że Martina kopiuje z innych.To po prostu nie prawda!Większość stron nie jest polskich dlatego nie możemy zobaczyć co oni piszą,ale już po zdjęciach widać,że jej nienawidzą.Oni po prostu jej zazdroszczą i tyle :D Tu są zdjęcia przerobione:









Linki do stron:



Jest jeszcze więcej takich stron.Denerwują mnie tacy ludzie a was?Ale nie przejmujmy się,ponieważ my:


29 komentarzy:

  1. Głupole -.- I tak Vilovers jest więcej :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zal mi taikch ludzi, którzy zakładaja takie blogi, facebooki itp.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi też takich ludzi żal popieram

      Usuń
  3. Violetta nikogo nie kopiuje

    OdpowiedzUsuń
  4. zal mi cie wiesz... To ze widzialas blogi facebooki itp. to nie znaczy ze musisz to robic moze zrobimy blog ktory bedzie ciebie obrazal co ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi też ich żal !!!!!!!!!!
    Viola jest śliczna
    Chciała bym być taka jak ona !!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. niektorzy kompletnie nie są dobrymi. wiecie że jak robicie tak Tini i innym ludziom możecie iśc do piekła bo każdego człowieka trzeba kochać

    OdpowiedzUsuń
  7. Haha wkońcu prawdziwe oblicze sroletty XD haha ! Przecież to jest zabawka disneya... Jak można ją lubić... To tak jakby się kochało gówno za to że śmierdzi ! :D pojebane srinistas

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. głupie dziecko zazdroscisz violi urody bo pewnie wyglądasz jak guwno w lesie

      Usuń
    2. i tak v-lovers i tinistas jest więcej i my jej bronimy.

      Usuń
    3. ja też bronię viole

      Usuń
  8. zapozuje na zdjęciu tak samo i odrazu wielka afera . zal mi ludzi którzy przerabiają zdjęcia tini ja ją kocham ;) i nigdy nie postąpie tak jak te chore psychicznie dzieci :(

    OdpowiedzUsuń
  9. co do 3 zdjęcia że kopia to przez to że to sesja zdjęciowa keshy a potem martiny i to wygląda jak kopia bo w tej samej firmie miały sesję zdjęciową

    OdpowiedzUsuń
  10. nie przezywajcie Tini ona jest fajna i przynajmniej robi wszystko dla swoich fanów czasami rozmawia z nimi godzinami a nie to co inne gwiazdy

    OdpowiedzUsuń
  11. ODWALCIE SIĘ OD TINISTAS, V-LOVERS!!! MY JĄ KOCHAMY !!! WY JAK JEJ NIE LUBICIE TO NIE MUSICIE ZAKŁADAĆ TAKICH BLOGÓW ITP. W TEN SPOSÓB NAS OBRAŻACIE!! JA KOCHAM TINI I ONA DAJE MI PRZYKŁAD!! PS. ONA NIE KOPIUJE TYLKO MIAŁA SESJE A W 1 "KOPIOWANIU" TO ZUPEŁNIE INNA SUKIENKA!! PPS. NAUCZCIE SIĘ GRAMATYKI NIE SROLETTA TYLKO VIOLETTA!! PPPS. CHYBA JESTEŚCIE CHORZY NA MÓZG!!!! A TAK WY NIE MACIE MÓZGU!!! MACIE PUSTĄ SKORUPKĘ OD ORZECHA I WIELKOŚĆ JEST TAK MAŁA ŻE NIE MOŻNA ZOBACZYĆ JEJ POD MIKROSKOPEM.!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. popieram

      Usuń
    2. Tym komentarzem mnie powaliłaś. Pozdrawiam z podłogi! Nie mogę wstać xDD Hah xD

      Usuń
  12. SORY.... MYŚLAŁAM ŻE TO TAKI BLOG ALE SIE POMYLIŁAM ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. NAPRAWDĘ SORY.... PS. ZWRÓCIŁAM SIĘ DO TEGO KOMA:ODWALCIE SIĘ OD TINISTAS, V-LOVERS!!! MY JĄ KOCHAMY !!! WY JAK JEJ NIE LUBICIE TO NIE MUSICIE ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzięki za linki :D Ha ha

    OdpowiedzUsuń
  15. Chorzy jesteście ( nie fani ) te downy które ją obrażają odczepcie się od niej, pewnie zazdrościcie jej bo ma setki tysięcy fanów na całym świecie, bo wy wolicie tego tandetnego Justina Biebera albo Dawida Kwiatkowskiego albo jeszcze gorszych, Tini ( violetta ) jest 1000% razy lepsza od tych .... I ONA NIKOGO NIE KOPIUJE TYLKO WSZYSCY JĄ A PÓŻNIEJ JĄ WSZYSCY OBRAŻAJĄ . ŻAL MI TEGO KTO ZAŁOŻYŁ TEGO "BLOGA" My ją kochamy i się odczepcie... SORY ŻE SIĘ TAK ROZPISAŁAM ALE TO DLATEGO ŻEBY DOWNY ZROZUMIAŁY

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, tak się składa że wolę Ewę Farną, a nie Justina. Nie trafiłaś :)

      Usuń
  16. Masz rację to downy nie myślą my ją kochamy

    OdpowiedzUsuń
  17. sory ja się pomyliłam myślałam że to wy ją obrażacie soryyyyyyy......Kto Kocham Tini i Viole jest super kto idzie na koncert w kinach od 9 maja ja idę w poznaniu 10 maja na 18:00 do multikina 51 wiecie że chciałam kupić na dziewiątego wczoraj i już nie było ( I JESZCZE RAZ PRZEPRASZAM )

    OdpowiedzUsuń
  18. Racja. Warto się nie przejmować, V-Lovers i Tinistas jest o wiele więcej. Ale naprawdę ja nie wiem, po co ludzie którzy nie lubią Tini publikują to w sieci. To, że jej nie lubią to tylko ich sprawa, nie muszą udostępniać w sieci niczego w tym stylu : "Anty Fani Tini Stoessel!", "Violetta jest głupia!" itp. Takich rzeczy nie powinno się publikować w sieci, ponieważ przy tym obrażają V-Lovers i Tinistas. Przepraszam, że się tak rozpisałam... Ale nie rozumiem dlaczego ludzie to robią... Ale racja, musimy ich ignorować, ponieważ nas jest o wiele więcej! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętaj że anty-fani trzymają się razem :( Więc nie spotkasz tylko jednego, spotkasz ich w grupie. :( Tak ja do nich należę :(

      Usuń
  19. Tini jest śliczna a anty fani nie mogą obrażać ani nas V-Lovers ani naszej kochanej Violi!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Co chodzi o tą Violette do 3 zdjęcia do chodzi o Viollette Villas a nie Castillo.

    OdpowiedzUsuń
  21. Z tego co piszesz wynika że więcej na świecie jest tych, którzy nie umieją wybrać... To mnie rozczarowuje. (Dla V-LOVERS : Tak, nienawidzę Violetty) To nie to że zabraniam wam to lubić. Tylko chcę powiedzieć coś bardzo od serca :( : Rozumiem że lubicie Violettę, ale to drobna przesada... Na YouTube zobaczyłam komentarz o tej treści : "Ja już nie lubię Monster High teraz wszyscy lubią Violettę więc monster high jest na maxa głupie!!!!!" Bardzo mnie to rozczarowała, i myślę że nie tylko mnie :( Nie chodzi mi tylko o Monster High ale o inne! Zapomnieliście? Wprost wielbicie kobietę która nie ma pojęcia o waszym istnieniu? Przez ten serial niektórzy się bardzo zmienili... I mówię to teraz do fanów, psychofanów i V-LOVERS : Nie mówię że nie macie lubić Violetty, ale chodzi mi głównie o treść tamtego komentarza... Na pewno jest więcej osób które myśli tak samo jak osoba która pisała tamten komentarz. Mnie to bardzo zasmuca... Nie wstydźcie się tego co lubicie! Nie musicie podążać za tym "Co jest teraz na Top"! Dziękuje za przeczytanie... Pozdrawiam WSZYSTKICH, zasmucona Orange :(

    OdpowiedzUsuń