12 gru 2013

Gify z tekstami!

-Oł je.Oł je


-yyy co to jest?


-i obrót


-dobra nie patrz się na to przedstawienie!


-pobije brawo,żeby nie było


-Mojemu tacie nie podobało się przestawienie
-Mojemu też


-Możemy iść


-Boje się wam o tym powiedzieć


-Bo to takie straszne ale i ekscytujące.No dobra...


-Rozbiłam auto!AA!


-To było takie,takie super ekstremalne!


-Auto zaczęło się ślizgać i poleciałam na drzewo


-heeeej



-Ale tu super


-Co???Już po 7.00?!
Violetta:En Mi Mundo









-Co pan wygaduje?!Nie kupowałam żadnej lodziarni!


-Chce mi się pić!Proszę dajcie tu coś do picia!


Podobają się?Postarałam się zrobić ich dużo :D


4 komentarze:

  1. Są super
    Ola ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę z nich xD hahahahahaha czadowe :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepsze jest z Tini z rozbitym samochodem i Lodo z lodziarnią xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozbity samochód XD

    OdpowiedzUsuń