25 gru 2013

Życzenia od ekipy serialu !!!

Ekipa z serialu również nie zapomniała złożyć życzeń swoim fanom ! Na Twitterach pojawiły się życzenia świąteczne ! 

Feliiizzzzzzzz Navidaaaaaad!!! 🍰🎂🎄🎅🎈🎉🎁💝

W przetłumaczeniu : Wesołychhhhhhhh Świąąąąąąt !!!

@marianaluciamuz: Feliz Navidad Tinistas !!!!!! Las mejores fans del.Planeta !!! ♥♥” ❤️🎄💜💝
W przetłumaczeniu : Wesołych świąt Tinistas !!!!!! najlepsi fani na planecie !!! ♥♥

Feliz noche buena !!! Foto de candemolfese http://instagram.com/p/iTikN9Ijvq/ 
W przetłumaczeniu : Wesołej, dobrej nocy !!! Foto z candemolfese

Como les explico mi felicidad? Es Navidad y estoy con mi familia, sintiendo su amor y el de todos ustedes. FELIZ NAVIDAD PARA TODOS!!!! 🎅🎄
W przetłumaczeniu : Jak wyrazić moje szczęście? To Boże Narodzenie i jestem z moją rodziną, czując szczęście i was wszystkich. WESOŁYCH ŚWIĄT !!!!ł

¡Que tengan una navidad llena de paz y amor! Disfrutemos del amor de la familia y amigos!!!! Feliz noche buena y navidad!!

Muy feliz Navidad a mis preciosos Violettos de TODO EL MUNDO!!! en todos los idiomas les deseo mucho AMOR, PAZ, Y MUCHA ALEGRIA! los quiero!
W przetłumaczeniu : Bardzo wesołych świąt z moimi cennymi Violettos NA CAŁYM ŚWIECIE !!! We wszystkich językach życzę dużo miłości, spokoju i wiele radości! kocham was !

Jorge dodał filmik świąteczny, którego zatytułował (w przetłumaczeniu ) - Euforia Bożego Narodzenia !

La euforia de la Navidad! 😱 Stephie Camarena

Kiedy tak szukałam na Twitterach ekipy życzeń natknęłam się też na życzenia od Facunda. Dodał Twitta, gdzie złożył życzenia w siedmiu językach, a w tym po Polsku !!!! To niesamowite ! Jesteśmy w prawdzie na końcu, ale to nie ma znaczenia ;) Bardzo miło, że pomyślał aby złożyć to w paru językach :D

Feliz Navidad !! Feliz Natal !! Buon Natale !! Merry Christmas !! Joyeux Noël !! Vrolijk Kerstfeest !! Wesołych Świąt !! 
To chyba na tyle z życzeń od ekipy serialu. Bardzo miło że o nas pamiętają ;) Prawda?

1 komentarz: