4 gru 2013

Twitter-Violetta1234 !

Hej ! No więc już wspominałam w ostatnim nominowaniu naszego bloga do Libster Blog Awards w pytaniu że niedługo pojawi się nasz blogowy Twitter ! No i tak się stało. Założyłam go specjalnie w przeznaczeniu do jakiś informacji, ważnych powiadomień, jakichkolwiek zmianach i ogólnie wszystkim co wiąże się z :

  • serialem " Violetta "
  • naszym blogiem
  • gwiazdami z serialu
  • postaciami z serialu
  • konkursami na blogu i nie tylko
  • zmianach (np. wyglądu) na naszym blogu
  • różnych koncertach ekipy Violetty które będą się odbywać
  • odbywaniem się En Vivo (kiedy, gdzie)
  • linkami do ważnych i istotnych postów na naszym blogu
  • odbywaniem się różnych imprez, rozdań nagród, konferencji itp.
  • urodzinami i imieninami gwiazd z serialu lub innymi ważnymi dla nich datami
  • może pojawić się twitt z jednym nowym zdjęciem gwiazdy
  • z linkiem do posta gdzie jest informacja o zmianie wyglądu Twittera Tini
  • różnymi innymi informacjami które was zaciekawią :)
Zapraszamy do jego odwiedzania. Ogólnie będą na nim najnowsze newsy :) Zachęcamy też do obserwowania naszego Twittera jeśli tylko macie swojego. 
On naprawdę się przydaje nawet do pisania pytań jeśli odbywa się jakiś Twitcam ! My teraz będziemy dodawać właśnie z tego konta te pytania. 
No, a odnośnie naszego blogowego facebooka to zostanie założony prawdopodobnie w ten weekend. Jeśli nie to w następnym tygodniu. Jeśli będzie już gotowy to dodamy też taki osobny post. 

Jeszcze raz zapraszamy do wchodzenia i obserwowania naszego Twittera. Będziemy starać być aktywnym w tweetowniu :D Co trochę na pewno coś się znajdzie. Wpadajcie na niego jak najczęściej, tak jak na bloga czy aska, a już za niedługo facebooka. Chcemy jak najbardziej rozwijać bloga i go dopracowywać. Aby wszystko było perfekcyjne :)

Teraz co mi pozostało to ustawić ikonke Twittera. Wiem że to będzie kosztować dużo czasu i pracy. Ale to ułatwi wchodzenie na niego. Jak na razie to jest do niego link dostępny w zakładce 'kontakty' po prawo na pasu :) Będę starać się ustawiać tą ikonkę w tym tygodniu. Jeśli się nie uda, to będzie w weekend :) 
Wiem, że trochę się rozpisałam ale już chciałam wszystko jasno wam przedstawić związanym z blogiem itd.
Jeszcze ta tapta, tło i tak dalej jest nie skończone. Wszystko zmienię w weekend. Na razie to ustawiłam co miałam akurat pod ręką :D  
No i teraz najważniejsze. Link do naszego Twittera. Już jest tam parę Twittów ;)

TWITTER

Bądźcie na bieżąco i obserwujcie ! Zapraszamy !

4 komentarze:

  1. Hej gdzie robicie tło?
    Ja osobiście nie mam Twittera ale będę na waszego zaglądać jak najcześciej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie nam bardzo miło :) A co do tła, to o jakie chodzi? No i gdzie?

      Usuń