4 gru 2013

Kraina Lodu-Polska wersja piosenki


Jak wiecie już wyszło dużo piosenek do filmu "Kraina lodu" w różnych językach. Dodawałyśmy o tym naprawdę dużo postów. Otóż 2 grudnia w internecie pojawiła się piosenka w Polskim wykonaniu ! Zaśpiewała ją Katarzyna Łaska. Możecie ją już teraz posłuchać ! 


Teraz mam dla was tekst piosenki :


"Mam tę moc"

Na zboczach dróg biały śnieg nocą śni
i nietknięty z tobą trwa
Królestwo samotnej duszy
i królową jestem ja

posępny wiatr na strunach burzy w sercu gra
Choć opieram się, to się na nic zda

Niech nie wie nikt 
nie zdradzę nic
żadnych uczuć
od teraz tak masz żyć
Bez słów bez snów
łzom  nie dać się
lecz świat już wie..

Mam tę moc, mam tę moc, 
rozpalę to co się tli 
Mam tę moc, mam tę moc
wyjdę i zatrzasnę drzwi

Wszystkim w brew 
na ten gest mnie stać
co tam burzy gniew
od lat coś w objęcia chłodu mnie pcha

Z oddali to co wielkie
swój ogrom traci w mig
dawny strach coś ściskał gardło 
na zawsze wreszcie znikł 

Zobaczę dziś czy sił mam dość 
by wejść na szczyt
odmienić los
i wyjść zza krat jak wolny ptak
o tak...

Mam tę moc, 
mam tę moc
mój jest wiatr, okiełznam śnieg
Mam tę moc
mam tę moc
i zamiast łez jest śmiech

Wreszcie ja
 zostawię ślad
o d góry gniew

Moc mojej władzy lodem spada dziś na świat
a w dusze moją w mroźnych snach po górze niesie wiatr
i myśl po wietrze tnie jak kryształowy miecz

Nie zrobię kroków w tył
nie spojrzę nigdy wstecz

Mam tę moc
mam tę moc
z nową zorz,ą spojrzę w wstecz

Mam tę moc
mam te moc
już nie ma tamtej mnie

o to ja 
stanę w słońcu dnia
co tam burzy gniew
od lat coś w objęcia chłodu mnie pcha

Zakaz kopiowania !
Tekst pisałam sama,poświęciłam na to naprawdę dużo czasu słuchając słów piosenki. Nie ma jeszcze tego tekstu w internecie i na razie tutaj, na naszym blogu znajdziecie ten tekst. 

Podoba wam się piosnka i słowa? Swoje opinie piszcie w komentarzach!

6 komentarzy:

  1. fajna piosenka ale szkoda że nie można ściągać zdjęć

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Ps. na zboczach gór, a nie dróg ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zły tekst całkiem ale fajnie że w ogóle dodałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piosenka bardzo mi się podoba, tylko nie podoba mi się trochę Jej głos. (:

    OdpowiedzUsuń