25 gru 2013

Sekretnik 2

Zapewne pamiętacie "Sekretnik" Violetty.Była to podróbka oryginalnego pamiętnika.Wiele osób go kupiło,ponieważ oryginalny pamiętnik nie był dostępny w Polsce.A jak już znalazły się dwie aukcje gdzie można było licytować się o pamiętnik prosto z Hiszpanii kosztował on powyżej 2000 zł.Ja sama posiadam ten sekretnik.Oczywiście mamy teraz w Polsce już 2 sezon dlatego mamy także nowe gadżety z serialu.W lutym wyjdą 3 nowe książki oraz najnowszy Sekretnik 2.To kolejny pamiętnik z serii sekretników.Różni się on od pierwszego kolorem i zdjęciem Violetty,ponieważ w nr.2 jest ona z drugiego sezonu.Będzie dostępny 7 lutego i będzie kosztować ok.25 zł :) Kupicie?


  Violetta. Sekretnik 2 - Opracowanie zbiorowe

16 komentarzy:

  1. hejo podacie swój e -mail ?

    OdpowiedzUsuń
  2. karolinamartyna123@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja już raczej nie kupię , bo mi się nie opłaca gdyż mam ten z pierwszego sezonu :) ale uważam ,że ten jest ładniejszy

    OdpowiedzUsuń
  4. martyna a czemu podajesz mi swój e-mail ? Bez obrazyale ja chciałam którejs z dziewczyn z bloga <3

    OdpowiedzUsuń
  5. gdzie można kupić

    OdpowiedzUsuń
  6. w empiku?
    7 lutego

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak w Empiku na pewno będzie można go kupić.A prywatnego e-maila nie damy.To jest nasz blogowy.

    OdpowiedzUsuń
  8. ja na pewno kupie :D jednak chciałabym ci pokazać blog który dzień później po tym poście wstawił podobny: http://vilovers123.blogspot.com/2013/12/nowy-sekretnik-violetty.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie kupiłam żadnego. Jaki lepiej kupić? Komentujcie plis doradźcie !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja posiadam i bardziej mi się podoba pierwszy sekretnik,ponieważ jest bardziej podobny do prawdziwego pamiętnika Violetty.Ten natomiast jest pomarańczowy i nie nawiązuje do koloru serialu.Mi bardziej podoba się sekretnik 1,ale to twoja decyzja :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja posiadam wszystkie książki Violetty z 1 sezonu a z 2 sobie kupie dzienki za info. kupie jak będzie w księgarni

    OdpowiedzUsuń
  12. ja ten sekretnik 2 zamówiłam przez allegro za 21.50 a z przesyłkom za 27.50 już się nie mogę doczekzć

    OdpowiedzUsuń
  13. a w środku jest to samo.??

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam 2 sekretniki i Martyna Karolina masz rację, pierwszy jest lepszy.

    OdpowiedzUsuń