15 gru 2013

Mini konkursik-wyniki!

Dwa tygodnie temu opublikowałam post-Mini konkursik (post).Trzeba było w nim odpowiedzieć na kilka pytań i odpowiedzieć na pytania:Czy uważasz,że Leonetta to piękna para?Jak tak to dlaczego?Jak nie to dlaczego?.Nagrody były w postaci komentarza i dyplomu.Osoba,która wygrała dodatkowo dostanie polecenie jej bloga,stronki,fanpage itp.No więc wybrałam 3 najlepsze pracę.

3 miejsce zajęła-Violetta

Jej odpowiedź pisemna dotycząca Leonetty:

Uważam, że Leonetta to para, która powinna być zawsze ze sobą.
Dlaczego ?
Leon jest prawdziwym przyjacielem Violetty.
Mogą ze sobą o wszystkim porozmawiać.
Violetta jest dla Leona najważniejszą osobą.
Leon nigdy jej nie skrzywdził i zawsze stał za nią murem.
Są wobec siebie szczerzy.
Gdy Violetta jest smutna Leon zawsze ją pociesza.
Leon zawsze ją wspiera.
Pomagają sobie.
Jednym słowem są dla siebie stworzeni.

Gratulujemy!Dostajesz 2 komentarze na twoim blogu.Jeśli posiadasz go daj nam linka do niego w komentarzu pod tym postem :D 


2 miejsce zajęła Dominika- Zielińska
Jej odpowiedź dotycząca Leonetty:

Uważam, że Leonetta to zła para. Cały czas się kłócą i Leon nie daje Vilu dojść do głosu. Viola go kocha, a on ma to w nosie. Całkiem zajął się motocrossem, opuścił Violettę i muzykę, przyjaciół... (Andreas, Violetta i inni muszą tam gdzie jeździ motorem lub do jego domu przychodzić, kiedy chce spotkać się z przyjacielem. Ale to tak z innej beczki. :) )
Viola się tak dla niego stara, a on tylko te motory, a teraz i Lara. :( Nie liczy się dla niego, że ją rani. Robi jej nadzieję, a potem opuszcza i robi wyrzuty, że Diego za nią chodzi (przynajmniej ja to tak widzę). Szkoda, że nie ma Tomasa już, ale to już inna historia. ;)



Gratulujemy!Dostajesz 5 komentarzy na twoim blogu.Jeśli go posiadasz w komentarzu pod tym postem daj do niego linka :D 

1 miejsce zajmuje-Basia Basiowa!!!

Jej odpowiedź dotycząca Leonetty:
Moim zdaniem Leonetta to najcudowniejsza para!
Dlaczego?
Ponieważ mimo ciągłych kłótni oni nie mogą bez siebie żyć. zazwyczaj ich spory opierają się na zazdrości o jednego z nich. Oni są dla siebie przeznaczeni!
Świetnie się dogadują,lubią się,a co najważniejsze KOCHAJĄ SIĘ!!!!!
Zawsze gdy jedno "rzuca" drugie mówi to z bólem na sercu i żalem.
W 2 sezonie obiecują sobie że nic nie zniszczy ich związku jednak jak to się mówi "obiecanki cacanki" i po pocałunku Diego i Violi podczas przedstawienia Leon postanawia rzucić Violettę,ale z bólem w sercu.Mimo, że często się kłócą potem zazwyczaj godzą się i znowu jest wszystko dobrze.
Jednym słowem Leonetta to cudowna para!

Gratulujemy!Odpowiedzi na pytania były prawidłowe a odpowiedź dotycząca Leonetty najlepsza!Twój blog niedługo dostanie obiecane 7 komentarzy!
Bardzo gorąco go polecam!

Gratulujemy także tym,którzy nie dostali się do zwycięskiej 3.Wasze prace były także bardzo dobre :)

9 komentarzy:

  1. https://www.facebook.com/pages/Violetta-to-nie-serial-Violetta-to-moje-drugie-%C5%BCycie-3/645587125475697

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuje i mam nadzieje ze mój blog sie wam spodoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. A i jeszcze jedno ile mam czekać na komentarze.
    Zapraszam do wzięcia udziału w konkursach na moim blogu.
    Jeden jest podobny do tego bo stwierdziłam ze taki konkursik to wspaniała zabawa.
    Dziękuje za polecenie bloga.
    Mam nadzieje ze szybko do mnie wpadnięcia.

    OdpowiedzUsuń
  4. http://besty.pl/3053879 z krainy lodu liczy się?

    OdpowiedzUsuń
  5. czy liczy się do bestów związanych z Violą?

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój blog: http://violetta-martinastoesselpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. DODACIE COŚ CIEKAWSZEGO?!
    tylko te konkursy i wyniki mam tego po dziurki w nosie !

    OdpowiedzUsuń