24 sie 2013

Tłumaczenie piosenki Junto a ti

Prosiliście o przetłumaczenie piosenki Junto a ti. Oto one:

Oryginalny tekst:

Hoy contigo estoy mejor, si todo sale mal 
Lo puedo encaminar y estar mejor 
Me puedes escuchar y decir no, no, no 

Hoy se lo que debo hacer y nunca más 
Regresara el dolor, oh oh oh oh 
Si no lo puedo ver, enséñame 

Pienso que las cosas suceden 
Y el porqué solo está en mi mente 
Siento que sola no lo puedo ver hoy, hoy, hoy…
Ahora se, todo es diferente, 
Veo que nada nos detiene 
Yo lo sé, mi mejor amiga eres tú

Se que te puedo llamar, para estar junto a mi 
Yo se que tu vendrás, y lo mejor... 
Me sabes escuchar, para darme valor... 

Tu me das la libertad de ser quien soy 
Y lo que quiero ser, oh oh oh oh 
Si no lo puedo ver, enséñame 

Que más da, friend, amiche, amiga 
Me da igual, digan lo que digan 
Only you, mi mejor amiga eres tu


Tłumaczenie :


Dziś jestem przy tobie,gdy wszystko idzie nie tak
Nie myślę o przeszłości.
Potrafię słuchać i powiedzieć nie, nie, nie

Dzisiaj jest to, naco czekałam
Mogę robić to co chce oh oh oh oh
I nigdy się nie zrażę

Myślę, że coś się dzieje
A dlaczego tylko w mojej głowie
Czuję się zagubiona nie widzę tego w moich myślach
Teraz wszystko jest inaczej,
Nie widzę nic,czas się zatrzymał
Wiem, mój najlepszy przyjaciel to ty

Wiem, że mogę do ciebię zadzwonić
Wiem, że nadchodzi ten dzień
Wiem, jak ciebię wysłuchać

Daj mi wolność bycia sobą
A ja chcę taka być oh oh oh oh
muszę taka być

Zawsze będę przy tobię
I nie obchodzi mnie, co mówią
Tylko ty! mój najlepszy przyjaciel to ty

INFORMACJA:

Jeśli jesteście ciekawi jakie są słowa w piosenkach z Violetty i o czym tak w ogóle ona śpiewa to z chęcią dodam posty z ich przetłumaczeniem. Tylko proszę aby wybrane piosenki do tłumaczenia pisać w komentarze. Teraz wy możecie sobie wybrać piosenkę do przetłumaczenia! 
Czekam na wasze propozycje :)

7 komentarzy: