30 sie 2013

Florecja/Jade i spiew


Serialowa Jade umie pięknie śpiewać ! Nikt by się nawet po niej tego nie spodziewał. Florencja Benitez (Jade) jest operową śpiewaczką. Nigdy wcześniej tego nie wiedziałam ani o tym nie słyszałam.
Zdjęcie z opery
Tutaj filmik jak śpiewa w serialu :


-------------------------------------------------------

Teraz jeszcze parę słów ode mnie.No więc nasz blog znów został nominowany na 'Libser blog Award' przez Tubisio Jendorożce. Bardzo dziękujemy ale tym razem niestety nie weźmiemy w tym udziału. Na pewno następnym razem tak. 
Jeszcze raz bardzo dziękujemy za docenienie naszego bloga. / M

2 komentarze:

  1. ja to wiedzialam od dawna, bo wystarczy wpisac na Youtube "veo veo" i tam clara alonso i florencia benitez spiewaja razem....

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też widziałam na youtube jak jade śpiewa veo veo i opere

    OdpowiedzUsuń