28 sie 2013

Wykreślanka + nagrody !

Mam dla was dzisiaj wykreślankę ! Od razu przepraszam za krzywo ustawione litery :p No ale sama ją robiłam. Chodzi o to:

Musicie znaleźć imiona z Violetty w wykreślance poniżej. Słowa mogą być poziomo, pionowo, na skos, od góry do dołu i od dołu do góry. Mam nadzieję że nie sprawi wam to za wielkiej trudności :)
Nagrody :
Za znalezienie wszystkich i poprawnych imion dostajesz:

  • Jeśli masz bloga - Aż 5 komentarzu na swoim blogu ! trzeba koniecznie podać link do swojego bloga
  • Jeśli nie posiadasz bloga - dyplom za odnalezienie wszystkich słów( dyplom znajdzie się na naszym blogu  . trzeba koniecznie podać swoje imię
Wskazówki !  
1. W wykreślance znajdują się imiona osób z serialu Violetta. 
2. Mogą znaleźć się zdrobnienia imion

Odpowiedzi piszcie w komentarzach !

Miłej zabawy i powodzenia !

16 komentarzy:

  1. Uuu. To piszę:
    1. Andreas (pierwszy rząd od góry)
    2. Viola (czytane od dołu, pierwsza kolumna)
    3. Luca (ostatnia kolumna, czytane od dołu)
    4. Nati (drugi rząd, czytane od lewej, druga litera- początek)
    5. Napo (druga kolumna, czytane od góry)
    6. Angie (pierwsza kolumna, pierwsza litera, na skos. Czytane od góry)
    Nie wiem, czy to wszystkie.
    Znalazłam tylko te. ._.
    Eee... leonetta-for-ever.blogspot.com
    Myślę, że mimo wszystko nie wszystkie. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale jestem zawiedziona, że nie dodałaś Leona. :c

      Usuń
  2. Andres, Nati , Viola , Napo , Angie .
    Nie mam bloga . Moje imię to Natka . < 3

    OdpowiedzUsuń
  3. Andres, Viola, Angie, Nati, Luca, Napo - myślę że to wszystkie... :)
    Nie posiadam bloga. Imię to Domi. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. andres,nati,viola,luca, angie,napo. moje imię to OLIWIA

    OdpowiedzUsuń
  5. Viola, andres, napo, luca, angie, nati ;)

    Magda

    OdpowiedzUsuń
  6. Andres,Angie,Napo,Nati,Viola,Luca

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem czemu, ale mam poczucie, że wszyscy ode mnie ściągnęli ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Viola, Naty, Angie, Napo, Andres i Luca nie posiadam bloga a moje imię to Natalia

    OdpowiedzUsuń
  9. Napo, Luca, Andres, Viola, Angie, Nati... www.MyCraaaaazyLife.blogspot.com : )

    OdpowiedzUsuń
  10. Napo,Luca,Andres,Nati,Viola,Angie

    OdpowiedzUsuń
  11. Luca,Viola,Andres,Nati,Napo,Angie

    OdpowiedzUsuń
  12. Andres,viola, luca, napo, angie, naty. Moje imie to Majka. Gdybym wygrala napiszcie Majka sz.

    OdpowiedzUsuń
  13. Napo, Viola, Andres Luca Nati Angie
    Oliwia Formela

    OdpowiedzUsuń
  14. Napo viola andres luca nati angie i leon Wiktoria :-*

    OdpowiedzUsuń