22 sie 2013

Plecaki + dodatki

Za jeszcze tylko tydzień i troszkę jest szkoła :( Ja się nie za bardzo cieszę ...a wy? Odnoście tego że nie długo zacznie się rok szkolny dodam plecaki z Violetty. Szukałam ich w necie i znalazłam naprawdę wiele. Jeśli ktoś jest ciekawy jakie to są, bo wcześniej jeszcze nie było plecaków z Violi w produkcji to zapraszam do oglądania ! :D
PS. Na końcu napiszę który najbardziej mi się spodobał. Wy piszcie w komentarzach ! :)














Te 3 są zaprojektowane komputerowo




2.

3. 









Jeśli miałabym wybierać to te 3 projektowane komputerowo są najlepsze ;) A wam który się podoba?

Jeżeli chcecie pooglądać więcej dodatków z Violetty ( np. torby,piórniki, zeszyty, czy kosmetyczki) to 

kliknij CZYTAJ WIĘCEJ na dole po lewej !


kosmetyczki









To też taka projektowana komputerowo:

1.

Jaka kosmetyczka waszym zdaniem jest najlepsza? Moim ta pierwsza ;)



Torby 






Która najlepsza? Ja nie umiem wybrać...


Piórniki








Który waszym zdaniem najlepszy? Piszcie w komenatrzach ! Moim ten piąty od góry

Portfel


Myślę że drugi jest najfajniejszy a wy?

Zeszyty

Wszystkie ładne ;)

6 komentarzy:

  1. ja mam plecak violi na kółakch i piórnik ♥tini♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam kosmetyki Violi i plecak na kółkach i piórnik ten drugich z czterech i mam ten ostatni zeszyt i mam ten drugi portfel
    Viola Huczek POZDRÓWKA!! szkoda że to juz prawie koniec sezonu pierwszego:(Ale będzie jeszcze drugi:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ile będzie sezonów☻?

    OdpowiedzUsuń
  4. A może więcej niż 3 ? Chciałabym bardzo żeby było przynajmniej 6 i żeby Viola ożeniła się z Leonem i miała z nim dziecko

    OdpowiedzUsuń
  5. te plecaki są niepowtazalne

    OdpowiedzUsuń