26 sie 2013

1. Tłumaczenie na zamówienie-piosenka Yo Soy Asi

Oryginalny tekst

Vilu -
Escucha y siente
Sube el volumen vas a
Enloquecer, enloquecer, enloquecer, Oh...

Diego -
Entiende y siente
De corazones rotas
Soy el rey, yo soy el rey, soy el rey Oh...

Juntos - 
Escucha mi cancion

Vilu -
Haz lo que te dicta el corazón

Diego - 
En mi ritmo ponte a bailar 
Esto es especial

Juntos -
Mi estilo te va a conquistar

Diego -
Tus pies ya se mueven al compas
Se que no lo puedes evitar

Vilu -
Es como sin alas volar

Juntos -
Mi estilo te va a conquistar

(ESTR.)
*
Vilu -
Y es que yo soy asi
Mi vida es alocada
Siento que voy a mil 
Contigo todo cambia

Diego -
Y es que yo soy asi
Con solo una mirada
Vas a quedar de mi
Por siempre enamorada
*

Vilu -
Escucha y siente
Mil mariposas hay dentro de mi
Si te acercas asi

Diego -
Entende y siente 
Estoy aqui la fiesta
Va a empezar, va a empezar, 
la fiesta va a empezar

Juntos - 
Escucha mi cancion

Vilu -
Haz lo que te dicta el corazón

Diego - 
En mi ritmo ponte a bailar 
Esto es especial

Juntos -
Mi estilo te va a conquistar

Diego -
Tus pies ya se mueven al compas
Se que no lo puedes evitar

Vilu -
Es como sin alas volar

Juntos -
Mi estilo te va a conquistar

(ESTR.)
*
Vilu -
Y es que yo soy asi
Mi vida es alocada
Siento que voy a mil 
Contigo todo cambia

Diego -
Y es que yo soy asi
Con solo una mirada
Vas a quedar de mi
Por siempre enamorada
*

Diego - 
Oye muñeca
Yo soy asi
Pregunta por ahi

Leon -
Pero contigo

Vilu - 
Todo cambia, 
Cuando te acercas a mi

Leon - Tu ojos me hacen sentir
Que estoy, Volando, volando

Vilu -
Tu precensia, mi mundo completa

Diego -
Te hare mi princesa
Hoy con un beso

Juntos -
Escucha mi cancion

Diego -
Tus pies ya se mueven al compas
Se que no lo puedes evitar

Vilu -
Es como sin alas volar
Mi estilo te va a conquistar

(ESTR.)
*
Vilu -
Y es que yo soy asi
Mi vida es alocada
Siento que voy a mil 
Contigo todo cambia

Diego -
Y es que yo soy asi
Con solo una mirada
Vas a quedar de mi
Por siempre enamorada

Vilu -
Y es que yo soy asi
Mi vida es alocada
Siento que voy a mil 
Contigo todo cambia

Diego -
Y es que yo soy asi
Con solo una mirada
Vas a quedar de mi
Por siempre enamorada


Tłumaczenie

Vilu -
Usłyszeć i poczuć
Czuję się jaki masz zamiar
Szalony, szalony, szalony, Oo ...

Diego -
Zrozumieć i poczuć
Od złamanych serc
Jestem królem, jestem, królem, jestem królem Oo ...

Razem -
Słuchaj mojej piosenki

Vilu -
Rób to, co dyktuje ci serce

Diego -
Wczuj się w rytm mojego tańca
To jest specjalne

Razem -
Mój styl zwycięży

Diego -
Twoje stopy poruszają w rytm muzyki
Wiem, że nie mogę pomóc

Vilu -
To jest jak latanie bez skrzydeł

Razem -
Mój styl zwycięży 


Ref
Vilu -
A ja jestem tu
Moje życie jest szalone
Czuję się, jakbym tańczyła
Z tobą wszystko się zmienia 

Diego -
A ja jestem tu
Tylko jedno spojrzenie
Będziesz ze mną
Na zawsze w miłości

Vilu -
Usłyszeć i poczuć
Tysiąc motyli we mnie
Ale wiem ze jest dobrze

Diego -
Zrozumieć i poczuć
Jestem tu z tobą
Rozpocznie, rozpocznie, impreza rozpocznie sie

Razem -
Słuchaj mojej piosenki

Vilu -
Rób to, co dyktuje ci serce

Diego -
Wczuj się w rytm mojego tańca
To jest specjalne

Razem -
Mój styl zwycięży

Diego -
Twoje stopy poruszają w rytm muzyki
Wiem, że nie mogę pomóc

Vilu -
To jest jak latanie bez skrzydeł

Razem -
Mój styl zwycięży 

Ref
Vilu -
A ja jestem tu
Moje życie jest szalone
Czuję się, jakbym tańczyła
Z tobą wszystko się zmienia 

Diego -
A ja jestem tu
Tylko jedno spojrzenie
Będziesz ze mną
Na zawsze w miłości

Diego Mowi -
Hej Maleńka
Jestem tu, więc
Zapytaj

Leon-
"Ale"

Vilu -
Wszystko się zmienia, 
kiedy przechodzisz blisko mnie

Leon- 
Twoje oczy sprawiają, że czuję
Jakbym latał, latał"

Vilu -
Twoja obecność wypełnia mój świat

Diego -
Dziś uczynię cie moją księżniczką
za jednym pocałunkiem

Razem -
Słuchaj mojej piosenki

Diego -
Twoje stopy poruszają w rytm muzyki
Wiem, że nie mogę pomóc

Vilu -
To jest jak latanie bez skrzydeł 

Razem -
Mój styl zwycięży 

Ref
Vilu -
A ja jestem tu
Moje życie jest szalone
Czuję się, jakbym tańczyła
Z tobą wszystko się zmienia 

Diego -
Tylko jedno spojrzenie
Będziesz ze mną
Na zawsze w miłości

Vilu -
A ja jestem tu
Moje życie jest szalone
Czuję się, jakbym tańczyła
Wszystko się zmienia 

Diego -
A ja jestem tu
Tylko jedno spojrzenie
Będziesz ze mną
Na zawsze w miłości

5 komentarzy:

  1. Proponuje kilka gifów z Jorge i Pablo ;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy byś przetłumaczyła piosenki Euforia i Voy Por Ti^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Popieram, wiecej gifów i zdjec z chlopakami ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. KOCHAM tom piosenkę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy możesz przetłumaczyć piosenkę te credo http://www.youtube.com/watch?v=r6L4OBTcEAw

    OdpowiedzUsuń