19 sie 2013

Czemu Tomasa nie ma w drugim sezonie?!

Hej.Znalazłam informacje o tym dlaczego Tomas odszedł z Violetty...

Podczas nakręcania Violetty w Argentynie, Pablo Espinosa (który mieszka w Hiszpanii) dowiedział się, że jego babcia jest chora na raka. Wziął więc pierwszy z brzegu samolot i pojechał do Madrytu. Niestety, tydzień później jego babcia zmarła. Pablo postanowił więc zrobić przerwę w grze aktorskiej by wrócić do rodzinnego kraju i pobyć trochę czasu z rodziną. Widzimy go tylko przez chwilę w kilku odcinkach drugiego sezonu.Współczuje mu :(


                   

21 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Nie wiadomo jeszcze czy będzie trzeci sezon. Jeśli czegoś dowiem się konkretnie to na pewno napiszemy na blogu :)

      Usuń
    2. Trzeci sezon juz jest widziałąm odcinki na internecie tylko w PL jeszcze nie ma

      Usuń
  2. Dominika, NIE BĘDZIE 3 SEZONU! -.-
    Chyba że Violetta stanie się hitem światowym, wszyscy zwariują na jej pkcie itd...
    A ja słyszałam, że Pablo odszedł, bo Mechi z nim zerwała ;) I się wymówił, że ma grać w filmie w Hiszpanii...

    OdpowiedzUsuń
  3. On zerwał z Mechi,ponieważ musiał jechać do Madrytu do babci i teraz musi tam zostać i wspierać rodzinę i tam już znalazł sobie nową prace.Napiszemy jeszcze o tym post co zamierza robić w Hiszpani

    OdpowiedzUsuń
  4. NIENAWIDZĘ GO ALE WSPÓŁCZUJĘ

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja słyszałam ża Pablo nie gra w drugim sezonie, gdyż nie podpisał kontraktu na drugi sezon a pozatym jeju zaproponowali trasę po Hiszapani, ja tak słyszałam ale nie wiem czy to prawda.

    OdpowiedzUsuń
  6. nie oglądacie violetty tomas mówił rze go nie będzie w 2 sezonie bo leci samolotem do hiszpani kontunować swoją kariere! nie oglądacie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mówił, że go nie będzie w drugim sezonie.. tak se mógł powiedzieć poza planem.. powiedział Violi, że wyjeżdża do hiszpanii.

      Usuń
  7. Szkoda mi go biedaczek KOCHAM GO

    OdpowiedzUsuń
  8. Te quiero Tomas Pablo Espinoza szkoda szkoda on tak fajnie grał mam na dzieje że bedzie 3 sezon i będzie Tomas a na jego miejscu jest ten głupi Diego jak ja go nie nawidze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. diego jest lepszy od głupiego Tomasa !

      Usuń
    2. diego to idiota leon też nawet nie zasługują żeby pisać ich imiona z dużej litery

      Usuń
    3. nie jestes jedyna nienawidze diegoooo

      Usuń
    4. diego i leon to debile Tomas jest najlepszy

      Usuń
  9. o jezu ale mi tragedia ja straciałam nie dawno dzidka i zyje ludzi my sama umrzemy trzeba zyc dalej ludzie -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widać że nie masz uczuć.On stracił bliską osobę,to chyba nie dziwne że zrobił sobie przerwę.Ja rozumiem że ty nie odczułaś śmierci dziadka bo masz zapewne z 5 lat i nie rozumiesz że nigdy już cię nie przytuli,nigdy go już nie zobaczysz itp.

      Usuń
  10. Bardzo mu współczuje:(
    Ale... dla mnie on do Violi nie pasował, wy uważajcie inaczej nie bronie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ty Martyna co masz ten blog napewno se cos tam wymyśliłaś bo z kont masz takie informację

    OdpowiedzUsuń