17 sie 2013

Pamiętnik Ally vs Pamiętnik Violetty

Hej.Wiecie,że Ally Dowson z serialu Austin i Ally też prowadzi pamiętnik ale w serialu!Jak powstał serial było dużo negatywnych komentarzy,że serial Violetta został ściągnięty z serialu Austin & Ally,ponieważ serial opowiada o muzyce,przyjaciołach i pamiętniku.Według mnie serial Violetta jest zupełnie inny niż Austin & Ally.A tak naprawdę Ally zawsze mówi nie dotykaj zeszytu!Więc to jest bardziej taki zeszyt i pamiętik Violetty częściej występuje w serialu niż zeszyt Ally.A tak naprawdę pamiętnik Violetty jest bardziej rozpoznawany :D

I macie jeszcze zdjęcia jak mają ze sobą pamiętnik.Napiszcie w komentarzach,który pamiętnik wam się bardziej podoba.Jedno zdjęcie jest rysunkowe a drugie prawdziwe:

Ally:

  


   

Violetty:
   


    

47 komentarzy:

  1. Violetty jest lepszy =)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciasteczkowy potwór18 sierpnia 2013 17:15

    Ciężko wybrać. Może Ally... Ale Austin & ally to zupełnie inny serial!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamiętnik Violetty ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Violi lepszy, mam taki

    OdpowiedzUsuń
  5. ja hce taki pamięnik jaki violi

    OdpowiedzUsuń
  6. myślę, że violetta ma lepszy pamiętnik ale ally też ładny

    OdpowiedzUsuń
  7. violetta ty masz lepszy pamiętnik kocham cię myślę że powrucisz do disney channel całuski hania

    OdpowiedzUsuń
  8. Pamiętnik Violi ☺

    OdpowiedzUsuń
  9. violetty 60 razy lepszy

    OdpowiedzUsuń
  10. Moim zdaniem dwa pamiętniki są ładne i mi się bardziej podoba pamiętnik Ally. A czy dziewczyny nie są za duże na pamiętnik??? szczególnie różowe pamiętniczki. Ally przynajmniej nie jest kolorowy i dziecięcy!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikt nie jest na nic za duży.Każdy jest inny,ma inny charakter,szybciej lub wolniej dojrzewa.Ja prowadzę pamiętnik i nie sądzę aby to było dziecinne:)

      Usuń
  11. pamiętnik Ally jest ładny chodziarz jak wiadomo Violi lepszy , każdy ma inny gust aha mam pamiętnik Violi i wiele innych rzeczy POZDRAWIAM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ally jest ŁADNIEJSZY , ale Violi też może być . ♫

    OdpowiedzUsuń
  13. violetty jest najlepszy

    OdpowiedzUsuń
  14. violetty lepszy na 100 pro

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no raczej nie, jak ktoś lubi violette to bardziej mu się podoba violi a jak A&A o woli ally no więc nie wiem po co te durne pytanie ?

      Usuń
  15. Haha chyba każdy opczaii ze Violetty jest lepszy!! a ci co gadaja ze jest dziecinni to sami sa dziecinni bo po co patrzec takie strony jka niby nie jest sie dzieckiem ?:D zal mi was ludzie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Własnie!! masz racje viola jest najlepsza i wgl.:D juz cie lubie

      Usuń
    2. zależy kto który serial bardziej lubi ja wolę austin i ally i to jest moje zdanie, ale nie mam nic do violetty. I oba są tak samo fajne :)

      Usuń
  16. Ally 100 razy lepszy

    OdpowiedzUsuń
  17. violi i ally taki sam i mam 2

    OdpowiedzUsuń
  18. Violetty jest o wiele lepszy!!! będę taki miała na święta i tez robię sobie sama taki ale i tak prawdziwy chcę mieć więc

    OdpowiedzUsuń
  19. Violetty lepszy bym chciała mieć taki chociaż i mam tylko bez tej kłudki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Martina Stossel to moja siostra

    OdpowiedzUsuń
  21. oba są fajne, nie lubie różowego i dlatego bardziej podoba mi się pamiętnik ally, ale violi też nie jest zły, a seriale wogóle nie są do sibie podobne co prawda nie oglądam violetty ale i tak wiem że są inne, a chociarz mają podobieństwa to tylko dlatego bo są produkcji disney'a.

    OdpowiedzUsuń
  22. czy wy musicie porównywać te seriale? mam już tego dość co chwila "który serial lepszy"itd,NIE LUBIE TEJ DURNEJ VIOLETTY jak dla mnie to kolejna bajeczka dla małych dzidziusiów, i to moje zdanie te seriale są zupełnie inne więc ogarnijcie się z tymi porównaniami ! wolę A&A no i co z tego? Już sobie wyobrażam pod moim kom. tyle hejtów no ale no nic, bez obrazy ale to moje zdanie i mam gdzieś co sobie o mnie pomyślicie , wolę zeszyt ally , bo przynajmniej ten serial nie jest tak durny , życzę powodzenia w hejtowaniu mni pa pa :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serial violetty nie jest dla dzidziusiów tylko dla starszych a serial austin i ally jest dla tych którzy sie lubiom smiac z byle czego indla durnowatych

      Usuń
  23. 1000000 razy lepszy jest pamiętnik Ally i w ogóle najbardziej lubie Austina i Ally a Violette średnio i nie podoba mi się jej pamiętnik

    OdpowiedzUsuń
  24. ja bym chciała wiedzieć co jest w środku

    OdpowiedzUsuń
  25. violi lepszy tylko kolor dzieciny

    OdpowiedzUsuń
  26. violetty serial jest dla starszych a austin i ally serial teki sobie smieszny

    OdpowiedzUsuń
  27. Tini rządzi ! Tini rządzi ! Tini rządzi ! a jej pamiętnik najlepszy !

    OdpowiedzUsuń
  28. No jasne że violi ale ally też ma ślicznyy ps. mam pamiętnik VIOLI

    OdpowiedzUsuń
  29. Pamiętnik Ally. Jest dość dobry jak na nastolatkę(ja ma czarny) A violetty jest potfornie dziecinny i nie porównujcie ani Ally do Violetty ani Laury do Martiny każdy ma swoje zdanie. Ja stanowczo wolę Laure.
    -Kate-

    OdpowiedzUsuń
  30. poco porównywać jak oba są dobre a violetty ładniejszy

    OdpowiedzUsuń