31 sie 2013

Martina Stoessel i ekipa w hotelu w Mediolanie

Właśnie wróciłam z wakacji :D Znalazłam zdjęcia jak Martina i reszta ekipy bawią się w hotelu w Mediolanie i mają różne wywiady na dworze przed hotelem.Mam też filmik i gify:












To 1 zdjęcie jest z innej podróży ale za to na drugim Martina skacze na łóżku w swoim hotelowym pokoju:
















Jak on to zrobił o.o










http://www.youtube.com/watch?v=pGH4QKJ7aoA#t=70

To była tak jakby też sesja zdjęciowa :D












9 komentarzy:

  1. te zdjącia się mega fajne . WASZ BLOG RZĄDZI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. kocgam Leona on jest słodki i uroczy

    OdpowiedzUsuń
  3. Supeer ! .;* Wasz Blog odjazd! Polecam wszystkim Fanom "Violii"
    :*♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mojej kolezanki blog jest lepszy www.violetta434.pinger.pl

      Usuń
  4. hej mam prośbę mozesz mi wyslac 4 pierwsze zdjęcia/gify na mojego emaila :'


    blackjola2000@wp.pl ? będę bardzo wdzięczna . a i zapraszam na bloga 2violettavioletta2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. :D ja wiem jak brać zdięcia wystarczy je przeciągnonc i można je pobrać :D

    OdpowiedzUsuń
  6. kocham jorge blanco i martine stoessel <3

    OdpowiedzUsuń