2 lut 2014

Gify z tekstami!

Zapraszam na kolejną serie gifów z tekstami!Myślę,że się spodobają!

-A to mój piesek!

-No pokaż się.Nie wstydź się!

-Patrzcie ile mam zegarków!

-o!przypomniało mi się!napisze to w swoim zeszycie!

-Mam śliczny czarny zegarek!Kosztował tylko 5 000!


-Ale mam niespodziankę!Już wam mówię!


-popsułaś mi fryzurę!


-Ale jesteśmy wysocy!


-Masz ładną bluzkę
-to od ciebie
-A no!Zapomniałem!


-Ale masz fajne ucho!

-No papapa


-Matko!Ale głośni fani


-No gdzie ta makijażystka!


-Impreza!


-Patrzcie jakie mamy kolorowe kosze na śmieci!


-Są wytrzymałe i możemy nawet na nich usiąść!


-Polecamy!


Podobają wam się gify?Przypomnę jeszcze:jeśli znajdziecie na internecie jakiś fajny gif to wyślijcie go nam na e-maila ;) Chętnie nam się przyda i wtedy gify z tekstami będą pojawiały się częściej :)

3 komentarze:

  1. kiedy będzie ta niespodzianka od Endżi

    OdpowiedzUsuń
  2. 4 i 5 sa super!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha kosze na śmieci...ale super!!cenie wasz blog za to ze tu jest tez trochę zabawy a nie sama powaga!

    OdpowiedzUsuń