15 lut 2014

Konkurs Disney Channel!

Z okazji walentynek, (które były wczoraj) Disney Channel sprawił nam niesamowitą niespodziankę!A mianowicie jest to konkurs,w którym są wspaniałe nagrody!Jest tylko jeden warunek-trzeba mieć ukończone 13 lat.Jeśli jesteście ciekawi co można wygrać to zapraszam do tego posta!



Co trzeba zrobić?Musisz napisać piosenkę o miłości!A co pisze nam strona Disneya?
 Walentynkowy KONKURS z Violettą! Macie szansę wygrać nagranie w studio dubbingowym do jednego z odcinków serialu "Violetta"! Wystarczy stworzyć piosenkę o miłości!


Ma to być jedna zwrotka i refren.Według mnie to bardzo fajna nagroda wygrać ten dubbing do odcinka naszego ulubionego i najlepszego serialu!Inne nagrody,które także można wygrać to:

  • Karty Topps
  • najnowsza płyta "Violetta EnVivo"
Jeśli chcesz zobaczyć regulamin najpierw musisz go pobrać!

Weźmiecie udział?Według was to fajny konkurs?

8 komentarzy:

  1. Nie fajnie :c Ja nie mam 13 lat :'(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam 13 lat i bardzo chcialabym wziasc w nim udzial ale nie mam facebboka i chcialabym zebys umiescila tu regulamin

    OdpowiedzUsuń
  3. trzeba mieć ukońcone 18 lat tak pisze w regulaminie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale Martyna napisala ze 13 zeby wziasc w nim udzial

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzeba mieć ukończone 13 lat a 18 ukończone musi mieć opiekun

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety mam 12

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzeba mieć ukończone 13 lat a 18 ukończone musi mieć opiekun

    OdpowiedzUsuń