6 lut 2014

Twitcam z Valerią [podsumowanie]

Wiemy,że większość z was nie była na Twitcamie z Valerią Baroni [serialową Larą] z powodu późnej godziny oraz tego,że na drugi dzień była szkoła.Ja postarałam się być przez pierwsze 15 minut :) Dlatego postanowiłam napisać krótkie podsumowanie,byście mogli mniej więcej wiedzieć ile razy padło słowo Polonia,o czym Val mówiła,kto z nią był.
A,więc Twitcam trwał około jednej godziny i był jednym z najlepszych i jednym z najdłuższych TC,które do tej pory były.Wiele razy padło słowo Polonia oraz Val zaśpiewała kilka piosenek dedykowanych właśnie dla nas-Polonii!Valeria powiedziała nam dużo ciekawych wiadomości oraz zapoznała nas z nowymi osobami-jej malutką siostrzenicą Cece oraz Lucią Ugarte!Rekort widzów na tym TC wynosi 1200 osób!Więcej informacji w rozwinięciu tego posta!

Bezpośredni odnośnik do obrazka


Na livestreamie Valeri Baronii pojawili się fani z Polski, Francji, Hiszpanii, Paragwaju, Rosji, Urugwaju, Włoszech,Chile,Wenezueli oraz Argentyny. Valeria odpowiedziała na pytanie pewnej dziewczyny:Jak to jest całować Jorge?Ona natomiast oznajmiła nam,że pocałunki są odtwarzane wyłącznie na potrzeby roli,którą gra i nie są związane z ich życiem prywatnym.Powiedziała nam także,że nie posiada aska.Mam dla was także smutną wiadomość.Powiedziała nam,że nie będzie występować w 3 sezonie!!
To zapewne bardzo przykra wiadomość,że nie będzie jej w 3 sezonie,choć fanki Leonetty pewnie się cieszą.Ja też jestem za Leonettą ale nawet polubiłam Larę.W serialu nigdy nie słyszeliśmy jak śpiewa.Ale na twitcamie odkryła się ta tajemnica!Val ma piękny i czysty głos.Spiewała bardzo dużo piosenek takie jak:

  • Ser Mejor
  • Voy por ti
  • Podemos
  • "Hit the lights-Seleny Gomez
  • Wspaniały świat-film "Alladyn"
  • Libre Soy
  • i specjalnie zadedykowany dla Polski-Roar,Katy Perry!!
Prawie pół TC zajął jej śpiew :) Na końcu mogliśmy zobaczyć okład taneczny jej przyjaciółki i małej kuzynki.Pewnie zauważyliście Val ma także nową fryzurę ;)


Bezpośredni odnośnik do obrazka

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Bezpośredni odnośnik do obrazka


A wy byliście na Twitcamie?Podobał wam się?

2 komentarze: