17 lut 2014

Nowe zdjęcia

Nueva foto de Martina con sus amigas.

Bezpośredni odnośnik do obrazka Bezpośredni odnośnik do obrazka


Bezpośredni odnośnik do obrazka




Un poquito de @rickysarkany por aqui👣👯❤️

@TiniStoessel AMO @bymarimba imagine👓✌️

Bezpośredni odnośnik do obrazka


@bymarimba @tinistoessel vino a visitarnos y busco su conjunto para el fin de semana !

Bezpośredni odnośnik do obrazka  Bezpośredni odnośnik do obrazka

Martina Junto a Vanesa & Alejandro (su papá) hace un año.

Bezpośredni odnośnik do obrazka  Bezpośredni odnośnik do obrazka

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Bezpośredni odnośnik do obrazka



Mi amiga Petuña🐴❤️

Bezpośredni odnośnik do obrazka


🐴🐴


Bezpośredni odnośnik do obrazka

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Un poco del back de CARAS! Próximamente @bymarimba @cityriot 👍✌️

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Bezpośredni odnośnik do obrazka

7 komentarzy:

  1. Mechi jest paskudna wręcz chodząca pokraka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu jej nie lubisz ??? Za co ???

      Ja ją uwielbiam jako Ludmiłe i jako Mechi !!!!!!!

      Usuń
    2. Odpowiesz mi w końcu na mój email bo jest to dla mnie bardzo ważne

      Usuń
    3. kocham mechi i nie pozwole jej obrazac smarkulo

      Usuń
  2. Czy Mercedes się pofarbowała?

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam pytanie skąd masz te zdjęcie z tatą martiny ja patrzyłam na instagram i twitter i nie ma
    P.S.odpowiedz
    Tinita:)

    OdpowiedzUsuń