21 lut 2014

Godzina naszego Twitcamu [AKTUALIZACJA]

TWITCAM PRZEKŁADAMY NA GODZINĘ 19.00!!!
Hej!Podjęłyśmy już godzinę dotyczącą Twitcamu!A mianowicie odbędzie się on dziś (21.02.2014r.) o godzinie 19.00!Mamy nadzieje,że pasuje wam ta zmieniona godzina :D Zadawajcie pytania na asku oraz na czacie z boku  ;) Postaramy się na wszystkie odpowiedzieć.My też mamy wam dużo do powiedzenia :) No,więc do zobaczenia w piątek!!!
Tu wstawimy kilka zdjęć zrobionych w różnych programach od was,które wysyłaliście nam na asku





8 komentarzy:

  1. Podajcie swojego Twittera i tak około 19:50 wstawcie na bloga link do Twitcamu bo cche być ale niewiem jak ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Link do Twitcamu wstawimy równo o 19.00 na fanpage,blogu oraz twitterze.Wszystkie te strony masz po prawej stornie na samym początku :D

      Usuń
  2. Mi nie pasuje aaaaaa ;c chociaż może xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie będe mogła :( Jak by było o 18.00 to bym była.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie będe mogła :( Jak by było o 18.00 to bym była.

    OdpowiedzUsuń
  5. uff dobrze ja zobaczyłam, że trochę po 18 i w biegu kompa włączam a tu patrze o 19 ale ulga dziewczyny wy mi w myślach czytacie <3 ;D

    OdpowiedzUsuń