28 lut 2014

Gify z tekstami!

Na dziś znów przygotowałam dla was gify z tekstami,które są nawet specjalnością naszego bloga :D Widzę,że dużo z was wypytuje się kiedy następne,więc postanowiłam zabrać się za tego posta i zrobić dla was te długo wyczekiwane gidy z dopasowanymi tekścikami.Myślę,że się wam spodobają :)
+ ostatnio dostajemy baaardzo mało komentarzy dlatego prosimy was-jeśli czytacie jakiegoś posta to dodajcie chociaż komentarz "Super post" albo wasze zdanie na temat poszczególnych postów :) Chętnie na wszystkie odpowiemy.Więc jeszcze raz bardzo was prosimy,ponieważ to dużo dla nas znaczy :D I przejdźmy do gifów!

-Ale mnie to ciśnie!Ojej idzie Leon!

-O!Violetta jeździła na motorze :)

-Heej Leon!

-Lepiej nie podchodzę...znów nie umyła włosów

-On już do mnie idzie aa

-Umiem liczyć do dwóch!

-Słyszeliście?!Aż do 2!Brawa dla Tini!

-Teraz dostaje same brawa od was!


-Czemu muszę być taka piękna?

-mam nową gitarę!

-Czemu nikogo nie ma?

-Mieliśmy się tu spotkać o 17.00

-Paluszek mnie boli :( Nie mogę pojść na urodziny Violi!

-Nie wierze!

-Nikt mnie nie lubi!

-Jak mogli nie przyjść na moje urodziny!

-Auuuu!Jak boli!

-chociaż mam urodzinową sesje!

-Nie przyszłaś na moje urodziny!Jak mogłaś?!

-Nie chciało mi się

-Nie lubię was wszystkich!

-Trafiłam na najładniejszy pokój w całym hotelu

-całusek!

-Biegne do fanów!

-Bu!

Trochę ich dużo,ale to w sumie dobrze :) Piszcie komentarze czy się podobają :)




6 komentarzy:

  1. Super gify "Nie chciało mi się" najlepsze

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz talent do dopasowania gifów z tekstem :D uwielbiam wasz blog <333 ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię waszego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Estos GIFs con letras son realmente geniales que me gusta

    OdpowiedzUsuń