14 lut 2014

Nowy teledysk Lodovicy będzie nakręcany w Hiszpanii!

Lodovica niedawno na swoim facebooku napisała,że będzie pracować nad nowym teledyskiem do piosenki,która także jest zagadką.Wczoraj powiedziała nam dokładnie gdzie go nakręci!Wiele z was myślało,że kręcić go może u nas w Polsce :) Przyznam się,że też miałam odrobinę nadziei,ponieważ dużo teraz mówi o Polsce.Niestety nie udało się i nie przyjedzie do nas :D Ale jeszcze jest szansa,że przyjedzie aby zwiedzić nasz kraj :D Musimy tylko spamować jej na twitcamie!Jesteście ciekawi w jakim mieście go nagra?Zapraszam!




W przetłumaczeniu: Będę nagrywać mój nowy teledysk w....HISZPANII!!!!Ale teraz...Zgadnijcie w jakim mieście!!!!

Kilka godzin później oznajmiła nam do jakiego miasta pojedzie:

W przetłumaczeniu: Mój nowy clip będzie nakręcony w....BARCELONIE!!!!!!

I jak?Cieszycie się,że Lodovica zwiedzi Barcelonę?Ja bardziej myślałam,że wybierze Włochy czyli swoją ojczyznę,ale jak widać wybrała Hiszpanię. Byliście już tam kiedyś?


1 komentarz: