13 lut 2014

Kolejne nasze sukcesy!

Mam dla was kolejne trzy sukcesy Polskich V-lovers!Jeden z nich to post na facebooku Lodovicy,który pojawił się dziś, drugi to odpisanie Ruggero na przywitanie pewnej Polki,a trzeci to wpis na twitterze Mirty Wons po Polsku!Jesteście ciekawi szczegółów?Zapraszam!

Równo 5 godzin temu Lodovica Comello na swoim facebooku napisała dla nas bardzo miłą wiadomość.Napisała ją jak zwykle po Polsku-dla Polskich fanów,a pod spodem po angielsku dla innych fanów.Nie da się ściągnąć tutaj całęgo posta,więc napisze wam tu,to co ona napisała po Polsku:

Polscy Fani! Singiel "Universo" jest już dostępny w sprzedaży w sklepach cyfrowych! Odwiedzacie polskiego iTunes'a?

Jak widzicie "Universo" jest dostęne na iTunes!A co to takiego?:

iTunes – program odtwarzający pliki audio i wideo, produkowany i dystrybuowany przez Apple Inc.. Oprogramowanie iTunes jest jedynym interfejsem sklepu muzycznego iTunes Store i zalecanym przez producenta oprogramowaniem do obsługi odtwarzacza iPod, smartphone'a iPhoneoraz tabletu iPad (istnieje alternatywne oprogramowanie do innych systemów operacyjnych, np. GNUpodGTKPod). Program jest darmowy i może być instalowany na systemach Windows i OS X, a wersje starsze niż 2.0.2 także na komputerach z Mac OS 9 i wcześniejszymi.

A teraz przejdźmy do drugiego naszego sukcesu od Ruggero!Pewna Polka napisała do niego na twitterze "cześć",a on jej odpisał tym samym słowem!To znak,że Ruggero też pamięta o swoich Polskich fanach :) Tak wygląda ten tweet:



I 3-ostatni jak na ten czas sukces.6 godzin temu Mirta Wons napisała na swoim twitterze:

Cieszycie się z tych sukcesów?Z którego najbardziej?

7 komentarzy:

  1. Suuuuperr <3
    Cieszę się ajajja <3
    Ps. Kiedy wasz twitcam ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Tini ma swojego oficjalnego facebooka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Facebooka nie ma ale ma oficjalny fanpage prowadzony przez nią

      Usuń
  3. Oj matko!
    FEDE!! ♥
    To jego sukces
    bo ja go se kocham ♥
    Ja myślę, ze on nawet nie wiedział co to znaczy, bo może tak pisał w ciemno :)
    Tak mi się wydaje!
    Ale to wyglądało śmiesznie!
    Polka pisząca do włocha, odpowiadającego po polsku :P
    Czekam na kolejny post ♥
    A. ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. O,o odpisał mi a nie zauważyłam omg, omg od was się dowiedziałam dzięki!! Ale suuuper myślałam że nie odpisze no nigdy nie odpisywali ale taki sukces ommmgggg ale się ćiesze! :-D :-P ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko ze dziewczyna ktorej odpisał juz o tym wie od samego początku wiec wydaje mi sie ze to nie tobie odpisał ;)

      Usuń
  5. To ja moja kuzynka ma ze mną tego twitera więc ona wiedziała a ja nie. C;

    OdpowiedzUsuń