24 lut 2014

Podsumowanie twitcamu-Martiny !

Wczorajszy twitcam, rozpoczął się chwilkę po 19:00. Trwał na prawdę krótko ! Ja nawet nie zauważyłam, że Tini się z nami żegna. Trwał on około pół godziny. Widziałam że co troche pojawiały się na czacie polskie flagi. Ja też starałam się na okrągło spamować. Więc to już też duży plusik. 
Martinie towarzyszyły też inne osoby, ale o tym dowiecie się w następnej części posta ! 

   


Na Tinicamie nie była sama Martina, mogliśmy zobaczyć też Facundo Gambande czyli serialowy Maxi. Jego strój lekko co niektórych zdziwnił, zresztą tak jak mnie. Był w spodenkach przypominających bokserki i bez koszulki xD No ale cóż. Co jeszcze mogliśmy z pewnością zauważyć to, to że Martina przez jakiś czas drapała go po głowie :D od niego też mogliśmy raz usłyszeć "Polonia!" następnym 'uczestnikiem' Tc był Pancho Cia - muzyk, gitarzysta, stoi na czele nagrywań piosenek do serialu, przyjaciel Tini (towarzyszący jej podczas EnVivo). Podczas twitcamu przygrywał Tini podczas śpiewu. Już ostatnim gościem był tata Tini - Alejandro Stoessel.
Większość czasu Martina poświęciła mówieniu o : zakończeniu trasy koncertowej w Luna Park i że nadchodzi 3 sezon Violetty ! Tak to większość czasu pozdrawiała fanów oraz mówiła w różnych językach - a w tym po Polsku "siema" !!!! Później zaśpiewała kilka piosenek. No i też bardzo dużo się śmiała :D

To jeszcze takie gify z niego :


    


    


23.12 - Tini czyta pytanie od polski ! brzmiało "powiedz po polsku 'siema' . Wtedy Tini zakończyła to mówiąc " Sjema!Sjema Polonia ! " (To tak super brzmiało, a zwłaszcza słowo 'sjema ' !)

Ogólnie Twitcam należy do udanych !
Jeśli nie mieliście możliwości go obejrzenia, wstawiam specjalnie dla was ! :)




A wam jak się podobało, byliście obecni?

13 komentarzy:

  1. skopiowane z bloga http://violettapl.blogspot.com/ sklejka
    a z bloga http://violetta-martinastoesselpl.blogspot.com/2014/02/podsumowanie-twitcamu-z-martina.html : gify :/
    sorry ale większość postów kopiujecie :/ naprawdę jesteście żałosne :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Skopiowalas zdjęcie :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ktora z was to pisała?czy pisalyscie to razem?bo wiedzie ze to jest ściągnięte.nie umiecie pisać podsumowań.ale reszta takich postów ze podsumowanie nie było ściągane tylko ten :( zal mi

    OdpowiedzUsuń
  4. właśnie skopiowane :/ wszystko zerznięte :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. same mówicie żeby nie kopiować a wy kopiujecie ! nie chce was hejtować ale taka jest prawda !

      Usuń
  5. Trochę skopiowany tekst :( czemu tak zrobiliście?

    OdpowiedzUsuń
  6. no napiszcie coś !

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę że pojawiło się duuzo komentarzy że 'wszystko jest sciągniete' od kochanych anoimnków :* Wiecie....nie prawda ze WSZYSTKO!. Post pisałam sama, samiuteńka. Zajęło mi to serio duzo czasu. Weszłam w grafikę aby poszukac jakiegokolwiek zdjęcia z Tc, znalazłam to. Nie widziałam że tam pisze akurat 'ViolettaPL'. Ale to nic zlego...to tylko jedno zdjęcie. Będę już taka dokładna i specjalnie dla was zmienię to zdjęcie. Moim zdaniem taka składanka jest ładna, ale nie wiedzialam ze jest tam logo innego bloga. Po prostu mój błąd. Każdemu się może zdarzyć <3 Już zdjęcie zmienione więc, moje kochane anonimki-nie myślcie sobie ze jakiekolwiek hejty zrobią na nas wrażenie...każdy popełnia bledy i tak juz jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. przynajmniej jakieś wyjaśnienia ale i tak nie wierze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale jeśli macie coś do anonimów to odblokuj ich ;) a poza tym to wolny kraj i można wygłaszać swoje opinie ;) a prawda jest taka ze było trochę skopiowane ;) my tez pozdrawiamy :*

      Usuń
  9. One Piszą same ! Skąd wiecie że to tamten blog nie skopiował od nich ?

    OdpowiedzUsuń
  10. To jej sjema było rozwalające :D <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Było skopiowane zdjęcia i tekst tylko trochę same napisaliście

    OdpowiedzUsuń