27 lut 2014

Martina w magazynie CARAS [Aktualizacja]

W argentyńskim magazynie CARAS już któryś raz z rzędu na jego okładce pojawiła się nasza idolka-Martina Stoessel ! Ja osobiście nie widziałam wcześniej tego zdjęcia, więc można je zaliczyć do nowych i jak zawsze przepięknych !
W magazynie pierwszorzędnym tematem jest miłość między Tini, a jej chłopakiem-Peterem. Napis widniejący na środku okładki, napisany dużymi literami. Przedstawia cytat (to co powiedziała) Martiny. ! przetłumaczeniu na język Polski brzmi:
"Peter mnie kocha, rozumie i jest moim towarzyszem" .
W gazecie, na tych słowach opiera się mniej więcej cały artykuł.

@Caras Adelanto exclusivo, la tapa de Caras de esta semana 

Znalazłam jeszcze pełno zdjęć z sesji oraz zza kulis :) Jak pojawi się także artykuł to też dodam do tego posta przetłumaczony :D Zdjęcia w rozwinięciu posta! 





Bezpośredni odnośnik do obrazka





Bezpośredni odnośnik do obrazka

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Bezpośredni odnośnik do obrazka


To wszystkie :) Mi ta sesja bardzo podoba a wam?Piszcie w komentarzach! 

1 komentarz: