9 mar 2014

Gify z tekstami!

Dawno nie było waszych ulubionych gifów <3 Postanowiłam je dla was zrobić :D Myślę,że się wam spodobają.

-Ej muszę wam coś powiedzieć!


-Wiecie,że Jorge znalazł sobie nową dziewczynę!


-Trochę smutno


-Ale wy mnie zawsze pocieszycie


-Dlatego za to was kocham


-Młaaa


-hihihih


-Ma taką bluzkę jak ja!
-Wygląda w niej lepiej!
mercedes lambre alba rico gif

-Co powiedziałaś?!Chodź tu


-O! działa
martina Stoessel Diario de rodaje gif

-Buziaczki!
2013 animowany GIF

-I fikołek


-hahahahhaah
Martina Stoessel - Hoy Somos Mas

-Ale się ruszam!


-Jestem cool!


-Jutro mamy pierwszą randkę
-Nieee
mój edytuj animowany GIF

-i wymach!
mercedes lambre violetta gif

-Heej


Podobają się??

3 komentarze:

  1. najlepszy martina - jutro mamy pierwszą randkę. A Jaorge!!! H aha aha

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkie są super a proszę zrobisz zdjęcia z tekstami! pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń