26 mar 2014

Twitcam z Nicolasem [Podsumowanie]

W tamtą niedzielę,czyli 23 marca odbył się TwitCam z naszym serialowym Andersem,czyli Nicolasem Garnierem.Na samym początku może powiem,że ten live był jednym z najlepszych dla polskich V-lovers.Było na nim ok.600 osób,w tym najwięcej Polaków. Twitcam trwał lekko ponad godzinę.W jednej chwili się przerwał,ale Toti od razu spróbował to naprawić i po jakiś 5 minutach znów go zobaczyliśmy.

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Jak widzicie po powyższym zdjęciu na Twitcamie ktoś mu towarzyszył.A zatem jest to jego bardzo dobry kolega oraz model.Spędzają ze sobą dużo czasu,co wnioskuje po zdjęciach :) Ma na imię Alex.Cały czas strasznie szumiało i ciężko było cokolwiek zrozumieć,ponieważ Nico niedokładnie chyba sprawdził swój mikrofon.Co mówił związanego z Polonią?

  • Próbował powiedzieć 'Siema" 
  • Wymienił polskie imiona tj. Magda,Klaudia,Dagmara i Patrycja
  • przeczytał nasze prośby dotyczące Violetta EnVivo w Polsce
  • Powiedział,że są tu znakomici fani
  • oraz,że tryskamy energią
Bezpośredni odnośnik do obrazka

Toti także trochę śpiewał oraz grał na gitarze,Piosenki śpiewane przez niego to Tienes todo,Ven con nosotros oraz Are you ready for the ride!Przez cały Twitcam miał na sobie różaniec.Wspomniał także o magazynie "Caras",w którym jest artykuł o nim i jego dziewczynie.Pokazywał także wszystkie koszulki z pokazów EnVivo co widzicie na poniższym zdjęciu!

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Byliście na tym TC?Podobał wam się,co o nim sądzicie?Lubicie Totiego?

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Bezpośredni odnośnik do obrazka

4 komentarze:

  1. byłam ale nie słyszałam siema ;c

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam i słyszałam pozdrowienie od Nico dla..... Mnie ! Magda - cały czas spamowałam mu tą prośbą :P Mam pozdrowienia od Nico i Lodo ajajajaj !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez tym spamowalam -,- i rowniez caly czas zeby pozdrowil Magde wiec mogl pozdrowi. nas obu

      Usuń
  3. I don't even understand how I ended up right here, however I thought this post used to be great.
    I don't understand who you're but definitely you're
    going to a well-known blogger when you are not already.
    Cheers!

    Here is my web site jeux de tir au pistolet ()

    OdpowiedzUsuń