11 mar 2014

Twitcam z Valentiną ! [Zapowiedź]

Hej kochani ! Już dosyć długo mnie nie było na blogu, a za to na asku trochę częściej. Mam teraz strasznie dużo nauki, a zależy mi na dosyć dobrych wynikach ;) Dzisiaj udało mi się wreszcie znaleźć trochę czasu na posta. Pod moją nieobecność Valentina Frone zapowiedziała swój Twitcam! Ogłosiła go 9.03.14r.

 

Oto twitt Valentiny :DOMINGO QUE VIENE 15hs Argentina #ValenCam pic.twitter.com/zWFwaTZFnh
W przetłumaczeniu : W najbliższą niedzielę o 15:00 Argentyna #ValenCam 



Pokażmy na tym Twitcamie (a zresztą jak na każdym innym), że Polska bardzo kocha aktorów z serialu! Niech wiedzą że u nas jest najwięcej prawdziwych fanów ! 

Jak już pewnie widzieliście w twittcie powyżej twitcam jest o 15:00 ale przekładając to na czas Polski to:
Twitcam odbędzie się o godz. 19:00 w niedzielę !

Będziecie na nim obecni?

5 komentarzy: